glemte medisin IGJEN...damn!

babytutta

Forumet er livet
nå var det 1 time etter ikke før..
herregud jeg som er LITT perfeksjonist, har den siste uka surra hver dag med noe...blir jo helt "ammetåkete" av dette jeg..
hatt på alarm hele tida denne uka, trodde jeg hadde det nå...booom! kl var 0000...pokker, HVOR farlig er det??
nå skal det IKKE skje mere asså.... er 1 uke siden spraystart....
pluss at jeg av og til har tatt en liten xtra dose, føler ikke alltid at jeg får skikkelig dusj på en måte..men gjør det noe da??

går nok sikkert greit,
de sier det er bedre med for mye enn for lite spray så går nok bra med den ekstra dusjen

lykke til videre

Babytutta det går nok greit, jeg må innrømme at jeg tok nesesprayen 1.5 time forsendt på kvelden en gang jeg også, jeg fant ut at jeg trengte mobil alarm etter dette. Om morgenen så er det helt greit, men kveldsrutine er ikke så lett for meg heller. Er nok litt lei av å leve etter klokken når jeg har gjort det hele dagen på jobb, og da slapper jeg nok av itt for mye hjemme, og så holder jeg jo på med noe hele tiden da så jeg glemmer klokken.

jeg har alarm jeg også, men sist gikk det i surr fordi jeg var på jobb og kan ikke ha mobil, og i går trodde jeg alarmen var på, men det var den jo ikke...[:'(] skal huske det fremover det er greit[:D]

Det går sikkert bra. Er vel noen som bare tar 2 ganger i døgnet også.....[8|]
(tror det er mest viktig å huske sprayen etter du har hatt blødning og startet på sprøytene, siden sprayen
da skal hindre at du setter igang EL selv..?)

jaja det ordner seg nok.
om mårran å dagen er det ik noe problem, men om kvelden er jeg helt i svime, å sambo legger seg før 23 oftes!

jaja...har nå huska den så å si hele tiden så er vel ingen fare nei.

Back
Topp