Glemte litt

tolilla

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Himmelbarn
Høsthjerter 2017
Oktoberlykke 2019
Juliknøttene 2022
at jeg er gravid
Innså til lunsj fredag at jeg har gått en uke uten å tenke på at jeg skal holde meg unna spesielle matvarer..
Ingen krisemaksimering her altså, bare litt interessant å se at akkurat den delen ble litt borte i glemselen når graviditeten egentlig er det eneste jeg tenker på..

Mannen tok seg en øl i går og idet han skjenket opp sa jeg at dert så godt ut og om jeg kunne få? Såklart, svarte mannen, og jeg måtte jo si at det kan jeg jo ikke. Like glemsomme begge to :)

Har dog bare visst om det en uke i dag.
 
Du er ikke alene. Min stod i butikken og så på fenalår.. Så kom han på at det er jo liten vits når vi ikke kan kose oss med det sammen!
 
Du er ikke alene. Min stod i butikken og så på fenalår.. Så kom han på at det er jo liten vits når vi ikke kan kose oss med det sammen!

Min tenkte et øyeblikk på om han skulle kjøpe med en champagne hjem for å feire...
 
Fant ut at jeg var gravid så tidlig dette svangerskapet mot mitt andre. Føler jeg har vært gravid en evighet allerede! Var mye finere før da jeg plutselig nesten var 3 mndr på veg :joyful: Mye mindre bekymringer da. Må tenke gjennom alt nå :smug:
 
Fant ut at jeg var gravid så tidlig dette svangerskapet mot mitt andre. Føler jeg har vært gravid en evighet allerede! Var mye finere før da jeg plutselig nesten var 3 mndr på veg :joyful: Mye mindre bekymringer da. Må tenke gjennom alt nå :smug:

Åh ser den absolutt! Tiden frem til 12 uker går ulidelig sakte noen ganger..
 
Mannen kjøpte fenalår her om dagen, tenkte ekstra på meg sa han... Har visst vært ute av gamet for lenge
 
Har det litt sånn jeg og. Har liksom ikke helt gått opp for meg, samtidig som det er i hodet mitt hele tiden liksom :knegg:
 
Jeg glemte helt at jeg var gravid forrige uke, og spiste sånn oppskåret fenalår (sånn pizzatopping):( den var nettopp kjøpt, hadde god holdbarhetsdato og jeg spiste den rett etter at den var åpnet. Men nå har jeg skikkelig dårlig samvittighet, tenker mye på det, og begynner å krisemaksimere:(
 
Jeg glemte helt at jeg var gravid forrige uke, og spiste sånn oppskåret fenalår (sånn pizzatopping):( den var nettopp kjøpt, hadde god holdbarhetsdato og jeg spiste den rett etter at den var åpnet. Men nå har jeg skikkelig dårlig samvittighet, tenker mye på det, og begynner å krisemaksimere:(

Ikke gjør det. Gjort er gjort og spist er spist, bokstavelig talt.

Det får du ikke gjort noe med nå uansett. Nå er fokuset hva du spiser fremover :)
 
Jeg glemte meg også her om dagen, og spiste ei brødskive med salami. Tenker at en og annen sånn glipp med kjøttpålegg går helt fint. Det verste er egentlig at salami er det eneste jeg har lyst på på brødskiva for tida :p
 
Jeg glemte meg også her om dagen, og spiste ei brødskive med salami. Tenker at en og annen sånn glipp med kjøttpålegg går helt fint. Det verste er egentlig at salami er det eneste jeg har lyst på på brødskiva for tida :p

Wææ, samme her. Skinke smaker som smakløs gummi...
 
Jeg slukte nettopp en skive med ost og spekeskinke. Så kom jeg på etterpå, er jo gravid!! :eek:
 
Spiste et knekkebrød med salami og koste meg veldig. Har skikkelig lyst på salt mat! Helt til jeg kom på at det er spekemat... :( blir nok varmebehandlet spekemat fremover! :yuck:
 
Fort gjort! Slukte noen salamiskiver selv før jeg kobla i hjernen.. Men er liksom for seint å gjøre noe med det, så får bare kjøre sjerpings videre :nailbiting:
 
Back
Topp