Prøverpåsøsken85
Elsker forumet
Shit.. Hva gjør jeg nå? Har vært så dårlig idag og helt glemt å ta cyclogest idag tidlig. Den andre skal jeg ta i kveld. Skal jeg ta den nå eller bare holde meg til den ene i kveld?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er også vanlig å ta den tre ganger til dagen, så vil absolutt tenke at det går fint med klokken elleve. Jeg tar klokken tre og så klokken ti/elleve igjenOk da tar jeg den nå. Jeg pleier å ta den kl 23 om kvelden.. Mye senere enn det går ikke for jeg skal jo sove
Det er lutinus man tar 3 ggr pr dag, cyclogest er 2 ggr pr dagDet er også vanlig å ta den tre ganger til dagen, så vil absolutt tenke at det går fint med klokken elleve. Jeg tar klokken tre og så klokken ti/elleve igjen
jeg tar cyclogest tre ganger til dagen med ca åtte timers mellomrom så det er ikke bare lutinusDet er lutinus man tar 3 ggr pr dag, cyclogest er 2 ggr pr dag
jeg tar cyclogest tre ganger til dagen med ca åtte timers mellomrom så det er ikke bare lutinus