Glemte at jeg var gravid

flubber

Elsker forumet
*MIA*
Mailykke 2018
Ops. Var på jobb og glemte helt den positive testen midt i all travelheten, og plutselig står jeg midt i røntgenavdelingen uten mulighet til å slippe unna. Jaja. Husker det vel forhåpentligvis neste gang og sender noen andre. Trøster meg med at det er så tidlig at jeg kunne jo strengt tatt ikke ha funnet ut av det helt ennå...

Flere som har "glemt" at de er gravide? [emoji4]
 
Satt under lunsjen i går og danderte rundstykket mitt fint med eggerøre og to skiver spekeskinke - stoppet opp i det jeg skulle til å ha det inn i munnen :p Ikke like lett å endre vaner helt enda nei :hilarious:
 
Eg spiste krabbe, og gløymte heilt at gravide helst ikkje skal ete det brune. Kom på det etterpå, og måtte inn å sjekka korleis det nå var...
 
Er en omstilling med maten ja [emoji849] mamma var kjempeglad og hadde handlet inn til frokost til oss forrige helg, røykelaks... Jeg elsker det jo, så det var litt trist [emoji23]
 
Er en omstilling med maten ja [emoji849] mamma var kjempeglad og hadde handlet inn til frokost til oss forrige helg, røykelaks... Jeg elsker det jo, så det var litt trist [emoji23]

Du kan jo spise røykelaks...d har jeg gjort hvertfall[emoji51][emoji85] Dette står på nhi.no...
f4a169b863a18a3b90022564b984bb93.png
 
Back
Topp