Glemte å ta ut linsene igår kveld

~StRaToS~

Forumet er livet
sov med de i natt,skal jeg ta de ut nå eller bare la de være på??

ORIGINAL: MathiasOgMamma

Jeg ville ikke gått med de, men tatt de ut og gjort linsene rene. Men jeg er ekstremt striks på det, at har jeg sovet med linser så går jeg ikke med de dagen etter. Er redd for å få betennelse igjen.........[:o]

Betennelse???? river de ut jeg, er jo ikke så blind at jeg ikke kan gå uten[8D]

Jeg ville tatt de ut og renset de, evt bytta om det er dagslinser.. Har sovnet med linser maaange ganger og aldri hatt problemer... Saa ikke grunn til panikk [;)]

du må ihvertfall ta de ut og bytte linser[:)]
helst la øynene hvile ihvertfall noen timer.

Sønnen min bruker linse på det ene øyet og på sykehuset har de fortalt oss at han kan gå med de dag og natt i 30 dager! Så vi bytter bare en gang i mnd! Men det har kanskje noe med linsen og gjøre?
Han har vhertfall ikke fått noe betennelse og har vel gått emd det nå i 4 mnd!

ORIGINAL: Maja81

Sønnen min bruker linse på det ene øyet og på sykehuset har de fortalt oss at han kan gå med de dag og natt i 30 dager! Så vi bytter bare en gang i mnd! Men det har kanskje noe med linsen og gjøre?
Han har vhertfall ikke fått noe betennelse og har vel gått emd det nå i 4 mnd!

Ja han har spesielle linser ;-) Man kan kjoepe slike som man kan ha i opp til 30 dager uten aa bytte..

Spørs hvilke linser du har da[;)] Jeg kan ha mine på natt og dag i 1 mnd[:)] 

Jeg glemmer det ofte, går som regel bra!
Allefall en natt tror jeg ikke er noe problem!

ush ser du ikke tåkete eller er ikke øynene tørre nå?
sånn er det ihvertfall her hvis jeg glemmer det.
men tar de bare ut og skyller de med linsevæske og putter de inn i øynene igjen.
nana problem[:)]

ORIGINAL: stoltmortil4

ush ser du ikke tåkete eller er ikke øynene tørre nå?
sånn er det ihvertfall her hvis jeg glemmer det.
men tar de bare ut og skyller de med linsevæske og putter de inn i øynene igjen.
nana problem[:)]

nei, ikke problem. Har 14-dagers linser forresten.

Back
Topp