glemte å si....

laban igjen....

Gift med forumet
Februarhjertene2017
Var på jobbintervju i går :) Det gikk helt greit :) Fortalte at jeg var gravid,og det var ikke noe negativ reaksjon. De sa at-ja,nå er du vel over den værste kneika. De visste ikke selv hvor lenge vikariater ville vare. Om det ble 2-3 mnd eller lenger. Men det er det samme for meg,bare jeg får jobbet litt igjen. Føler at jeg kom godt ut av det :) (hun på NAV syntes jeg skulle være ærlig og si at jeg var gravid)

Så godt å høre at de ikke virket negative, det er jo veldig viktig når man velger å være ærlig. Det er ikke mange som tør å fortelle det under et intervju, men det blir ofte satt pris på at man er ærlig. :) ❤️

Kjempebra at de tok det positivt. Er dessverre litt for mange som bruker graviditet mot arbeidstakere tross at det ikke er lov. Håper du får jobben og at du trives :)

Så godt å høre at de ikke virket negative, det er jo veldig viktig når man velger å være ærlig. Det er ikke mange som tør å fortelle det under et intervju, men det blir ofte satt pris på at man er ærlig. :) ❤️
Kjempebra at de tok det positivt. Er dessverre litt for mange som bruker graviditet mot arbeidstakere tross at det ikke er lov. Håper du får jobben og at du trives :)

Jeg var veldig lettet når jeg fikk sagt det :-) og intervjuet fortsatte,så det var jo positivt :-)

Back
Topp