Glemte å si

Baby4us

Elsker forumet
At jeg er 17 uker i dag!! Fy søren som tiden flyr! Snart er vi halvveis, og begynner å telle nedover.. Fantastisk! Hadde det ikke vært for dette fødegreiene inn i mellom... Da kunne jeg bare gledet meg til den nye babyen er hos oss.. Men jeg bruker mye energi og tanker på å grue meg så inderlig til fødselen.. Det er vel derfor tiden går så fort antakeligvis.. Prøver å tenke forbi det, og til tiden etterpå da. Men det er søren ikke lett. Håper jeg blir så lei på slutten at jeg bare vil føde og bli ferdig med det:-) Hurra for alle som har ny uke i dag!

Er det din første? Med min første grudde jeg meg masse til fødselen i begynnelsen, men etter hvert som magen vokste så var det akkurat som jeg ble mer og mer klar mentalt sett til fødselen. Selvfølgelig fortsatt spent, men ikke redd lengre. Håper det går bra med deg:))

Du er nok ikke alene der nei, jeg oxo gruer meg noe helt syyyykt... typen min skal altid se på slike fødsls programmer på tv, jeg prøver å se på det, men må bare gå, hehe, gjør det jo bare enda verre :)

Nå leste jeg en annen tråd du har laget, og ser du har barn fra før ;))

Gratulerer med 17 uker i dag, jeg er også 17+0 i dag

Er 17 uker og 3 dager på vei med nr 3 (termintickern min under er feil,av en eller annen grunn..jaja..), og jeg suuuger til meg alt av fødselsprogrammer osv. Gleder meg ikke til fødselen, men ser frem til den er overstått, og kjenner at dette er det svangerskapet jeg har MINST tanker for fødselen noen sinne. De andre gangene har jeg gruet meg mer. Tror det at jeg var så sprek etter fødsel nr to gjør sitt til at jeg ikkegruer meg.

forstår deg sååå godt!!! med min første så grudde eg meg så sinnsjukt masse at eg sleit virkelig med det!
eg hadde blitt belaget på at det kunne bli keisersnitt på meg og før termin. 11 dagar før termin var eg på siste kontroll, då legen sa eg dei ville sette meg i gang- eg utbraut "sette i gang???? fø normalt!!!????" legen sa ja-vi må sette deg i gang i dag! I DAAAAG!!!??? skreik eg so og sei hahaha...panikk-----meeeen når det først begynte so vart eg så sjokka, for tru meg....eg var sikkert på at å gjennomgå ein fødsel var noko eg ikkje ville klare, at eg kom til å dø...det gjekk kjempe fint..eg hadde sitt for meg so mykje verre at eg faktisk blei letta  eg seie "at når EG har klart det-kan so og sei ken so helst klare det" hehe...nyrestein e verre- da seie eg berre  hehe masse lykke til!! og Gratulere med 17 veker! 

Back
Topp