Glemte å fortelle

Nyttårslykke

Gift med forumet
Vi var i Sverige i helga, og der kjøpte vi vogn og bilstol [:D][:D][:D]

Kjøpte en Emmaljunga Edge duo (vi kjøpte NY BIL forrige uke for å få plass til den i bagasjerommet [;)]) og et Maxi-Cosi bilsete.

Var helt surrealistisk å kjøre rundt med det i bilen, graviditeten ble SÅ mye mer virkelig [:D]

gratulerer med ny vogn å bilstol:)
var det billig med vogn i sverige? i forhold til her?

Så morsomt! [:)] Menne hvorfor kjøpte du ikke Emmaljunga bilsete og som du kan klikke på vognen? [8|]

ORIGINAL: Luna_girl

gratulerer med ny vogn å bilstol:)
var det billig med vogn i sverige? i forhold til her?

Nei, vogna i seg selv var ikke billigere, men man sparer litt på valutaen [:)]

gratulerer da :-D

ORIGINAL: Mirus

Så morsomt! [:)] Menne hvorfor kjøpte du ikke Emmaljunga bilsete og som du kan klikke på vognen? [8|]

En av grunnene er at jeg liker veldig godt den hodestøtten som er i Maxi Cosiene... Har sett flere små babyer i Emmaljunga-sete, og jeg liker ikke hvordan hodet blir liggende..
Dessuten må man kjøpe en ekstra del til vogna for å kunne klikke den på,,,

MEN, min hovedgrunn for å ikke gjøre det er at; du skal ut å kjøre bil... Du setter babyen i bilsetet. Så skal du på butikken og klikker setet på understellet. Så er det tilbake i bilen igjen i samme setet. Og avhengig av hvor mange ærender man har den dagen så blir babyen sittende LENGE i bilstolen- noe man vet ikke er bra... Med et bilsete du ikke kan klikke på et understell direkte så må man nødvendigvis flytte på babyen- ut av setet...

Derfor [:)] Og mine grunner er gode nok for meg [:)]

Back
Topp