Glemt en dose?

Svirrevipp

Forelsket i forumet
Huff… :(
Nå så jeg på klokken, at den var blitt 22.15, og min alarm (22) har ikke ringt. Jeg skal ta Syranela rundt 21, så har på alarmen i tilfelle jeg har glemt det.
Jeg gikk inn på badet for å ta kveldens dose, og titter på esken, og der ser jeg at jeg ikke har krysset ut morgendosen. Jeg tar en spray i ett nesebor x 2 om dagen nå, samtidig som jeg har begynt med sprøyter..
Er det noen som vet om det er krise å ha glemt ´en dose med Syranela? :anyone

Det er blitt en vane for meg å ta den nå, så jeg KAN ha tatt den, men glemt å krysse ut… Vi skal flytte på søndag, pluss at samboeren jobber masse om dagen, og jeg er ganske alene med endel bivirkninger, så akkurat i dag har jeg rett og slett surret, jeg som har vært SÅ flink til å følge med på alt dette… :schoked025

Gjort er gjort, så jeg hadde nok bare overbevist meg selv om at du egentlig har huska det. De ser jo om du ikke er godt nok nedregulert på ultralyd.

Ja, gjort er faktisk gjort… I dag har jeg bare sett for meg at jeg har husket det, og det har funket greit.. Haha… Ble egentlig bare en liten ekstra lærepenge på at jeg MÅ huske det- HVER gang! ;)
Takk for svar folkens :)

Back
Topp