Glemsk?

Dyrepasseren

Elsker forumet
Febbisbebbis'18
Juliknøttene 2022
Hva har du glemt i dag? Kanskje ikke så lett å huske hva man glemmer, men kanskje man kommer på det. Som jeg da jeg gikk inn på kjøpesenteret med nøklene i tenninga på bilen.. [emoji44]

Fortsatt i mammatåka, så kan ikke si jeg har blitt verre, bedre eller noe[emoji23] men ingen store ting jeg har glemt hvertfall[emoji6]

Ah jeg er så surrete... Glemmer ting hele tia. I går ble de stakkar hundene mine ble glemt på varandaen i over en time da jeg kjørte på butikken, og kom hjem med alt annet en hva jeg skulle ha(såklart). Legger i fra meg ting på de rareste stedene. Håper det gir seg litt etterhvert. Takk Thor for at det er huskelapper på telefonen, og alarmer.

Jeg glemte faktisk å pusse tenner i går kveld [emoji26] det er ganske utrolig [emoji28]

Ah jeg er så surrete... Glemmer ting hele tia. I går ble de stakkar hundene mine ble glemt på varandaen i over en time da jeg kjørte på butikken, og kom hjem med alt annet en hva jeg skulle ha(såklart). Legger i fra meg ting på de rareste stedene. Håper det gir seg litt etterhvert. Takk Thor for at det er huskelapper på telefonen, og alarmer.
Kan tro hundene lurer fælt på hva som skjer?! [emoji28]

Jeg har tydeligvis avtalt med bestekompis til samboer igår da vi var ute at han skulle komme til oss nå i ettermiddag men det kan jeg bare ikke greie å huske... skjønner ingenting [emoji85]

Jeg har tydeligvis avtalt med bestekompis til samboer igår da vi var ute at han skulle komme til oss nå i ettermiddag men det kan jeg bare ikke greie å huske... skjønner ingenting [emoji85]
Opsann [emoji28] litt det samme som meg. Har sagt at venninna mi fra oslo kan sove her, dagen før fikk jeg melding om at vi sees dage etter.. jeg fikk helt sjokk! Huset er under oppussing og gjesterommet var et lagerrom ... KRISE!

Jeg skulle prøve meg på gjeting med hunden idag, første gang siden før jeg ble gravid:shy:
Jeg kunne plutselig ikke retningene :hilarious: det sto bare heilt stille:woot:

Etter første barnet som ble født for 5 år siden, har det bare gått en vei[emoji85] jeg var glemsk og vimsete fra før, nå vil nok mannen si det er på grensen til sykelig[emoji85][emoji23]

Etter første barnet som ble født for 5 år siden, har det bare gått en vei[emoji85] jeg var glemsk og vimsete fra før, nå vil nok mannen si det er på grensen til sykelig[emoji85][emoji23]
Haha! Ja. Fikk 1.for snart 9 år siden. Det gikk heller aldri over til meg[emoji28] Skulle sikkert vært til samtale med noen[emoji28]

Haha! Ja. Fikk 1.for snart 9 år siden. Det gikk heller aldri over til meg[emoji28] Skulle sikkert vært til samtale med noen[emoji28]

Tror jeg skjønner hvilke retning det går for meg også nå.... [emoji28]

Jeg "glemte" meg og kastet ostehøvelen i søpla i dag tidlig, i stedenfor vaskemaskin [emoji23]
Snakk om å være surrete [emoji23]

Jeg skulle ha påfyll av juice i glasset mitt. Helte oppi. Ups det var visst skålen min det.. som jeg hadde Mac n' Cheese oppi.. :banghead:xsmile8 nam..

Back
Topp