Hva har du glemt i dag? Kanskje ikke så lett å huske hva man glemmer, men kanskje man kommer på det. Som jeg da jeg gikk inn på kjøpesenteret med nøklene i tenninga på bilen.. [emoji44]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan tro hundene lurer fælt på hva som skjer?! [emoji28]Ah jeg er så surrete... Glemmer ting hele tia. I går ble de stakkar hundene mine ble glemt på varandaen i over en time da jeg kjørte på butikken, og kom hjem med alt annet en hva jeg skulle ha(såklart). Legger i fra meg ting på de rareste stedene. Håper det gir seg litt etterhvert. Takk Thor for at det er huskelapper på telefonen, og alarmer.
De er mitt i løpetid så er fullt kaos her XD men de ble glade for og komme inn da =DKan tro hundene lurer fælt på hva som skjer?! [emoji28]
Opsann [emoji28] litt det samme som meg. Har sagt at venninna mi fra oslo kan sove her, dagen før fikk jeg melding om at vi sees dage etter.. jeg fikk helt sjokk! Huset er under oppussing og gjesterommet var et lagerrom ... KRISE!Jeg har tydeligvis avtalt med bestekompis til samboer igår da vi var ute at han skulle komme til oss nå i ettermiddag men det kan jeg bare ikke greie å huske... skjønner ingenting [emoji85]
Jeg har bla gått ut for å lufte hunden... med tispetrusa på [emoji23]
Hahaha, på hunden ja [emoji23][emoji23][emoji23][emoji106]På deg eller hunden? [emoji23][emoji23]
Hahaha, på hunden ja [emoji23][emoji23][emoji23][emoji106]
Hahahaha [emoji23][emoji23]Ser for meg sånne truser med hull på ett menneske [emoji23][emoji23]
Haha! Ja. Fikk 1.for snart 9 år siden. Det gikk heller aldri over til meg[emoji28] Skulle sikkert vært til samtale med noen[emoji28]Etter første barnet som ble født for 5 år siden, har det bare gått en vei[emoji85] jeg var glemsk og vimsete fra før, nå vil nok mannen si det er på grensen til sykelig[emoji85][emoji23]
Haha! Ja. Fikk 1.for snart 9 år siden. Det gikk heller aldri over til meg[emoji28] Skulle sikkert vært til samtale med noen[emoji28]
Tror jeg skjønner hvilke retning det går for meg også nå.... [emoji28]Etter første barnet som ble født for 5 år siden, har det bare gått en vei[emoji85] jeg var glemsk og vimsete fra før, nå vil nok mannen si det er på grensen til sykelig[emoji85][emoji23]