Glemmer så mye :/

Polly84

Gift med forumet
jentene i juni13
Novemberfnuggene 2023
Det er så utrolig irriterende. Jeg glemmer så mye enkle ord, får bare ikke frem det jeg vil si. Og orda går så i spinn og surr, at jeg høres ut som jeg har skikkelig språkproblemer. MEN, jeg husker mer av ting jeg skal gjøre, huske på å ta med og sånn...det var jeg veldig flink til å glemme før. Noen fler som er glemske etter at dere ble gravide?

Jeg har det samme :O

Sent from my GT-I9300 using BV Forum

Glemmer også masse ord, og finner ikke ut hva det var jeg sku fram til før lenge etterpå :s er mer glemsk nå enn noen gang, må skrive huskeliste for å huske å skrive handleliste :p

Jordmor sa at når man er gravid kan ting som skal skje med kroppen når man er gammel dukke opp :p

Jordmor sa at når man er gravid kan ting som skal skje med kroppen når man er gammel dukke opp :p

Akkurat ja....ikke det jeg har så lyst til, men vet da hvordan jeg blir når jeg blir gamme da :P

Til vanlig trenger jeg ikke huskeliste/handlelapp, men når jeg går gravid er det ingenting som sitter.
Står det ikke på handlelappen blir det ikke kjøpt inn.
Ellers er jeg enig i det at jeg "glemmer" mange ord. Må ofte lete lenger etter det ordet jeg skal si.

Forrige gang glemte jeg og mange ord og følte hele ordforrådet forsvant. Denne gangen er jeg foreløpig bare glemsk når det gjelder å huske ting jeg skal ha med meg ol.
Håper jeg slipper unna dette med språket denne gangen.

Back
Topp