"Glemmer" magen...

lenemor

Forumet er livet
Fler enn meg som "glemmer" at de har en stor mage som stikker ut fremme? Bare i løpet av de siste dagene har jeg klart å rive meg opp to ganger på døra (den tingen som går inn når man tar ned dørklinka...), smelt magen inn i handlevogna, krasjet med skittentøyskurven og dultet borti utallige dørkarmer... jeg beregner litt for liten plass til meg selv når jeg skal manøvrere meg rundt... som om jeg ikke har vendt meg til å ha magen der [8|]

det gjør den helt sikkert!! Du skal se at du klarer å dulte den borti overalt da du også (jordmor sa at mange kommer til henne med brennmerker på magen fordi de legger kjeler, stekebrett o.l. inntil magen som de har "glemt".... det har jeg ikke gjort ennå!)

da burde du venne deg til den snart, for snart må du venne deg til ikke å ha den lenger....Jeg synes det var kjemperart da jeg fødte sist, og plutselig var ikke magen der lenger, og jeg savnet den sånn........Ca. to mnd etter fødsel hadde jeg kjempevodt i magen, og legen tok en ul, og der var det ingen baby.....gjett om det kjentes rart.....

ORIGINAL: anjuk

da burde du venne deg til den snart, for snart må du venne deg til ikke å ha den lenger....Jeg synes det var kjemperart da jeg fødte sist, og plutselig var ikke magen der lenger, og jeg savnet den sånn........Ca. to mnd etter fødsel hadde jeg kjempevodt i magen, og legen tok en ul, og der var det ingen baby.....gjett om det kjentes rart.....

Jeg vet ikke om jeg noen gang kommer itl å venne meg jeg... før den er borte igjen (men det er leeenge til da). Klarer å huske at jeg ikke skal legge meg på magen på gulvet, eller at jeg ikke skal begynne å løfte på sofaen og sånt, men når jeg skal skynde meg å hente noe eller noe sånt så glemmer jeg at den er der..

Har jeg aldri fundert over.. Jeg tror egentlig jeg ble ganske tidlig vár på om magen kom osv, for jeg sleit lenge med blødninger.. Og venta da bare på at magen skulle VOKSE! Har ikke dunka borti noe enda.. [:D]

Jeg glemmer det ja....men har ikke dultet borti så mye enda...regner med det kommer, for jeg er såååå distré.

M

Kjenner meg igjen der gitt! Har beregna for liten plass opp til flere ganger. Og samboeren og jeg har også krasja i døra når den ene er på vei ut og den andre på vei hjem. Før gikk det bra, nå er kulen i veien!

.. på vei inn mente jeg selvfølgelig!! [:D]

jepps. om det er sånne plasser med en smal åpning å komme seg gjennom, pleier jeg å glømme magen og tror selv at jeg får plass til å komme gjennom. ellers merker jeg at den er i veien spesielt under sex!!
,

er jo en del ganger i kjøleskapet iløpet av dagene hjemme[;)] å tro det eller ei, men jeg glemte magen å lukket igjen døra! det gikk naturligvis ikke bra!!! men jeg trøstespiste en sun lolly is! så gikk det bedre[:D]

Back
Topp