glemmer glemmer meg.....

tigergirl

Forumet er livet
reiser meg fort opp av sofaen, sengen og ellers og da er det rett for jeg detter i bakken, herregud er så svimmel, hele rommet går rundt og jeg ser bare masse blå prikker før alt blir svart, jeg må ikke glemme meg fordi vil ikke gå i bakken...

flere som er så svimmel når de reiser seg?

Ja, her også[&:] Går på hemofer(jerntabletter), men ting tar tiiiid! Men mye av det er pga. forrige fødsel, aldri fått opp blodprosenten og jernlageret skikkelig! Så ligger nok litt der!

Skal prate med legen/jordmor snart, høre om det er noe anna vidunderkur som vil hjelpe. travelt nå som eg skal begynne i ny jobb, og der er det full fart fra morgen til stengetid. (har ikkje pause, kan bare spise når en har tid[:-])

Jupp.

Jeg har midlertidig blodtrykksfall, altså at det faller når jeg reiser meg, som er ekstra plagsomt nå som jeg er gravid, og spesielt i kombinasjon med at jeg har lavt blodtrykk nå.

Ikke så iille nå som jeg var en periode, men av og til kjenner jeg det.

Ja, er helt grusomt. Kjenner det også hvis jeg står rolig for lenge, blir skikkelig svimmel og begynner å høre tinnitus! Den pippelyden i ørene..! Så da må jeg bare sette meg ned, med hode bøyd ned i mellom knærene. Pleier å hjelpe! Er fordi bt er lavt tror jeg!

Får også hjertebank etter å ha gått opp trappene...slitsomt å være gravid til tider..!

jupp, blir veldig fort svimmel når jeg reiser meg opp for fort... er ikke noe behagelig

hadde litt blodtrykks fall, men det er værst når det er veldig varmt. heldigvis har vi en dårlig sommer[;)]

Her er jeg svimmel så og si hele dagen.. Forferdelig slitsomt og jeg orker nesten ikke gjøre noe som helst... Lurer på om det er fordi nakken min ikke er helt god så skal få sjekket det [:)]

ORIGINAL: Bina

jupp, blir veldig fort svimmel når jeg reiser meg opp for fort... er ikke noe behagelig

Back
Topp