Glemmer du å spise?

• Trådstarter Trådstarter Janet
  • Opprettet Opprettet
Ja,glemmer det stadig vekk jeg.Kommer på det når samboer kommer hjem fra jobb,og da er jeg så sulten at jeg gjerne får vondt i hodet på kvelden.

Spiser nesten aldri jeg :( har ingen sult-følelse heller...

Jeg klarer noen ganger å glemme å spise :P Men har heldigvis et hode og en mage som sier i fra, at NÅ MÅ DU HA DEG LITT MAT, ellers kjenner jeg det godt utover dagen! Og DET er slitsomt! Så passer på at det ikke skjer for ofte, for har jo tross alt to gutter å ta meg av, så trenger all den energien jeg kan få :)

Jeg er mest plaget med manglende matlyst.. Ingenting frister lenger og jeg er utrolig matlei.
Forrige gang sto jeg på kjøkkenet og klarte ikke å komme på om jeg hadde spist eller ikke, så da tok jeg en skive sånn for sikkerhets skyld..

De første ukene glemte jeg helt å spise. Samboer måtte minne meg på det, lage mat til meg og nærmest mate meg. Nå går det fint :)

Jeg er mest plaget med manglende matlyst.. Ingenting frister lenger og jeg er utrolig matlei.
Forrige gang sto jeg på kjøkkenet og klarte ikke å komme på om jeg hadde spist eller ikke, så da tok jeg en skive sånn for sikkerhets skyld..

Jeg er også matlei,eneste som frister er noe søtt. Så blir bare til at jeg slenger i meg mye usunn mat. Og det er alltid jeg som lager mat,så jeg er lei lukta av maten også.

Har begynnt å glemme lunsj..klokka blir gjerne både to tre og middag!! Får stort sett i meg noe lite mellommåltid da.havrekjeks og frukt så går jo greit på rolige dager:)

Sent from my GT-N7100 using BV Forum

det skal veldig mye til for at jeg glemmer det, jeg blir helt slakk og vond i kroppen hvis jeg ikke spiser mange måltider.

Back
Topp