Glemmer at jeg er gravid

Lykkeliggravidigjen

Flørter med forumet
Hei,

innimellom glemmer jeg at jeg er gravid. Er jo egentlig bare et bra tegn på at formen er bra så skal ikke klage. Men innimellom lurer jeg på om det egentlig er noe der inne. Flere som har det slik??

jeg har det å slik:) litt rart og forestille seg at det er noe det inne når man ikke merker noe ja...
gleder meg bare til magen bynner å komme jeg sånn at jeg føler meg mere gravid..hihi

Ja, jeg har det akkurat slik. Glemmer det ut, og tviler noen ganger på om det egentlig er noe der inne. Vi får satse på at der er helt normalt å tenke slik [;)]. Jeg bekymrer med heldigvis ikke altfor mye over det.

slik føler jeg det også. Har to venninner av meg som er noen uker foran og begge de har en søt liten kul på magen. Mannen min føler seg snytt fordi det ikke er synlig ennå. Hehe

Føler det også sånn..! Har jo vært på ul i uke 8..men lurer fortsatt på om det er noe der inne?[:)] Merker jo Ingenting! Begynner bare å få en liten kul snart da..[:)]

Godt å se at det er flere som har det slik. Kvalmen har forsvunnet, så det er lite som tyder på at det er noe der inne. Som sagt skal en ikke klage når formen er fin [:)] . Ikke hatt mens siden jeg ble gravid, så det må vel være et sikkert tegn + til sammen 3 graviditetstester [:D]

jeg signerer under her! [:D]

Jeg går også noen ganger å lurer på om det er noe inni der.... *håper det* [:)]

Har fått en bra kul på magen så en ser jo at jeg er gravid allerede..

Jeg tror det blir lettere å forholde seg til den lille etter en har vært på UL ...

Back
Topp