Glemmer at jeg er gravid!

Tuppsnupp

Flørter med forumet
Begynner nesten å bli litt bekymret, jeg merker INGENTING til at jeg er gravid. Vet jo at det sikkert er helt normalt, men skulle gjerne hatt et lite tegn på at det er noe der... Skal på ul 10.10 og det er jo så lenge til!!

Jeg har og svært lite symptomer, eneste er at jeg er litt oppblåst og at brystvortene er litt ømme av og til. Men ellers merker jeg veldig lite til at jeg er gravid

Samme her igrunn, at jeg glemmer meg av... Men jeg har halbsrann innimellom, og vonde/ tunge bryster (må ta av bh).

merker også svært lite til at jeg er gravid denne gangen og det skremmer meg litt, siden jeg hadde mye symptomer sist graviditet, så går å venter på dem og kjenner etter og bekymrer meg for at ikke alt er som det skal siden symptomene ikke er der. Men satser på at alt er bra og at jeg er heldig og slipper unna mye symptomer denne gangen. som de sier alle svangerskap er forskjellige :)

Veldig lite symptomer her også ;) Er ganske trøtt hele tiden, og litt kvalm til tider - men ellers ingenting :)

Fint å høre at jeg ikke er alene. Vet jo innerst inne at det er normalt, men begynner jo å tenke litt :-) Syns jo det er så rart siden jeg hadde rikelig med symptomer sist. Får vel bare prøve å nyte det så lenge det varer :D

Back
Topp