Glemmer at jeg er gravid - Uke 10+0 i dag

Ayla

Blir kjent med forumet
Skal vel egentlig være glad for det, jeg savner ikke symptomer. Jeg har det fint, synes bare det er rart! Forskjellig fra de andre to svangerskapene, men det er klart, jeg har ikke tid å kjenne etter så veldig. Full fart i huset med 8 1/2 mån- baby og en treåring <3

Muligens at jeg av og til får ett plutselig behov av å spise mat fordi jeg er plutselig VELDIG sulten, men det er levelig. Savner ikke uroen, trettheten og kvalmen fra tidligere svangerskap.

Føler ikke noe spes av at livmorbåndene strekker seg heller, men de er vel vant til at livmoren vokser av og til hehe ;)

Flere som har det forskjellig fra sist?

Ja, jeg er også i mye bedre form denne gangen enn i mine to tidligere svangerskap. Må spise oftere enn før for å unngå kvalmen, men det er veldig levelig :)

Føler meg meg ikke særlig gravid, og glemmer ofte at jeg er det :)

Første svangerskapet så var det kun litt ømme pupper og litt trøtt! Denne gangen har jeg forferdelig vonde pupper, mye vondt i hodet, supertrøtt, ingen energi og hatt 2 mindre blødninger! Meeen, har jo absolutt ønsket å bli gravid så prøver å klage minst mulig ;):rolleyes:

Sent from my GT-I9300 using BV Forum

Jeg er kvalm hele tiden enten svakt middels eller veldig sterkt, trøtt og har lyst å sove hele tiden og veldig vonde pupper.

Sent from my GT-S5690 using BV Forum

Det hørtes deilig ut! Her så er eg kvalm og trøtt døgnet rundt, så det er vanskelig å glemme. Jeg teller ned til uke 14-15, da gikk kvalmen over med hun minste... Men innimellom så glemmer jeg det litt ja, når jeg leker med ungene eller koser med minstejenta :-)

Back
Topp