Glemmer å spise :(

Frk Spent

Mai 2014 mamma :)
Mailykke <3
Ååååå, nå kommer hodepinen igjen. Plutselig slo det meg at jeg ikke har spist siden kl 19 i går kveld. Jeg er så dårlig til å få i meg mat om dagen :( Alt surrer rundt den lille og jeg glemmer helt meg selv. Han sover mye og er så snill. Det er bare mor som ikke klarer la være å dulle og kose...

Sent from my iPhone using BV Forum

Uff ja, det er fort føre å glemme maten. Jeg har fått sånn grådig matlyst at det er umulig å glemme:P men har masse lettvint mat tilgjengelig (skyr og bananer) slik at jeg får i meg noe når det er mest travelt.

Jeg sliter heller med å få tid til å spise... Hun ligger å bli båret i søvn, er så urolig om dagen... Men når hun er våken må hun av og til ligge litt alene under babygymmen, så jeg får spist eller gått på do...

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Alarm har jeg begynt med..... Mat er ikke i mine tanker i det hele tatt.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Skulle ønske jeg hadde samme "problemet". Hahahaha :scared001
Jeg er dessverre SÅ avhengig av mat til "faste" tider, hvis ikke kollapser jeg...

Prøv å få i deg mat mellom hvilen til baby, og husk å drikk rikelig.
Jeg kjenner jeg nesten er dehydrert om dagen pga jeg er dårlig på å få i meg nok veske:scared007

Jeg var helt rå på å spise den første tiden etter vi kom hjem fra sykehuset, men de siste 3-4 ukene så glemmer jeg også å spise :/ Kjenner sultfølelsen, men glemmer fortsatt å spise :/

♥Lille prinsen 17/4-14♥

Samme her også, ikke sulten og glemmer og spise..kan kjenne jeg er sulten når jeg endelig setter meg ned om kvelden og gutta har sovna og lagt seg..
Kjenner ikke jeg er sulten på dagtid,og ingen mat smaker nå..Ingen ting som frister:(

Hva skjer med næringsinnholdet i melka vår, om vi ikke spiser?:-)

Hva skjer med næringsinnholdet i melka vår, om vi ikke spiser?:-)

Det går fint med melka, den tar all næring i fra deg. Så babyen får det den trenger, men ikke du...

Glemmer å spise selv, føler meg som en zombie til tider!! Har blitt litt flinkere til å drikke nå da, men ikke flink nok..
Må bare spise så fort en har sjansen gitt, men jeg er så ram på å da gjøre alt anna, som å rydde, vaske klær osv -.-

Samme her. Og det slår faktisk aldri feil for idet jeg tar i gaffelen så skriker hu og skal ha mat :p

Det er vanskelig å få tid til å huske seg selv gitt! Men har en flink mann som passer på. Mitt tips er å ha en skål/ boks med litt nøtter der man ammer samt i stellebagen. Så kan man ta seg noen nøtter ihvertfall når Man kommer på at man burde ha litt næring!

Stolt av meg selv i dag. Fått i meg en banan og en yoghurt så langt. Som regel blir det ikke noe mat før i 14-tiden. Og DET er litt for sent. Da blir jeg svimmel.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Back
Topp