glemmer å drikke..

knøtt i november

Glad i forumet
Lille snuppa mi er så sløv me puppen... Virker som om ho liker å bare ligge der å glemmer å suge. Skjer hele tiden ved puppen, selv om jeg vet at ho er sulten..Drikker ivrig i begynnelsen, men så dabber det av og jeg må drive å pirke og skubbe borti ho for å minne ho på å suge. Ikke er ho mett heller, for det blir ramaskrik etter noen minutter viss jeg tar ho vekk og avslutter...
Noen andre som har det problemet?? Drikker de ivrig helt til de er mett, eller ligger de å koser...?? Aldri godt å vite når ho er ferdig liksom...

slik er det her også avåtil..travelt...kan ikke de bare spise seg ferdig med det samme da...mister liksom kontrollen på hvor mye de egentli har spist når du legger han til 5 ganger liksom...åsså tar det jo gjerne 2 timer....hadde jo snart vært på tide med ny rune da..hehe

Her pleier hun å ta en lang kose/sove pause midt i måltidet. Så begynner hun å suge ivrig på slutten igjen.

skjer her også.. kan ligge slik leeenge, å småsuger. kanskje Ida er en liten puppe-elsker hun også?
Tuva kan ligge å kose seg slik så lenge hun ikke er megasulten... men mett er hun heller ikke.

ORIGINAL: Zol80

Her pleier hun å ta en lang kose/sove pause midt i måltidet. Så begynner hun å suge ivrig på slutten igjen.

Samme her[:)] 

Back
Topp