Gleeeeeeeeeeeder meg sånn til...

*Musti*

Forumet er livet
..neste onsdag.. Da skal jeg og gullhjertene mine reise til kjæresten min[:D] Og lørdagen skal lillemor få treffe storesøster (på pappan sin side) for første gang [:D] Tviler for at han vet noe selv,men takket være Facebook har jeg fått kontakt med mamman til den andre datteren hans [;)] Han har selv ikke sett Madeleine siden 19.mai 2008,men det er hans eget ønske.. Selvom han lovet meg å holde kontakt og komme på besøk... Han og eldstejenta har blitt observert her i byn når han har hatt henne med seg på jobb ombord i hurtigruta,men han har aldri tatt kontakt med oss.. Vi var faktisk på samme kjøpesenter som han og eldstejenta en gang,uten at han gav beskjed..[:@] Jeg vet at hun har lyst å treffe lillesøsteren sin,så jeg gleder meg kjempemasse til neste lørdag [:D] Mamman hennes fortalte at hun ble kjempeglad når hun hørte at jeg hadde tatt kontakt med dem [:)]

Så kjekt for jentene da [:D]

Men for en drittsekk av pappa [:'(]

JA [:'(] I hans øyne eksisterer ikke Madeleine..kun eldstejenta hans.. Jeg vet at hun er hos han i ferier og div.. Madeleine har ikke hørt fra han siden han besøkte henne for første gang da hun var 7 mndr..

ORIGINAL: IshavsPia

JA [:'(] I hans øyne eksisterer ikke Madeleine..kun eldstejenta hans.. Jeg vet at hun er hos han i ferier og div.. Madeleine har ikke hørt fra han siden han besøkte henne for første gang da hun var 7 mndr..

Skjønner ikke hvordan de klarer det, vet at de har en liten til liksom, men ikke vil ha kontakt [&o] Deres tap

Back
Topp