Gleeder meg til!!!!

Tryll

Gift med forumet
Juleesken fra tyskland kommer[:D] Masse gode weleda produkter(fåes i helsekosten her men er dyre her å billige der[;)])
Flere barnebøker til amelia :) tre puslespill, ulltøy, julesnop, milka sjokolade(naaaaam) mat, og annet.![:)][:)]

ORIGINAL: MammaMø og Kråka

Alltid gøy å vente på hyggelig post [:D] [:D]

jaaa[:D]

kos kos kos! pakker er såååå morsomt!

ORIGINAL: chrichri

kos kos kos! pakker er såååå morsomt!

ja er utrolig gøy å få pakker i posten i gråpapir og md navnet ens på[:D]woho

aah jeg liker weleda[:D] brukte det mye da ungene var baby[:D] har hørt at håndkremen derfra er kjempebra[:)] gøy og få pakke i posten,jeg fikk akkurat shampo ( Redken) OG hårkur (loreal ) fra strawberrynet, og mineralpudder fra tikei, nå venter jeg på selvbruning for ansikt fra matis [:D]

Kjenner følelsen![:D]

Istedetfor julegave fra pappa så har jeg ønska meg en stooor eske konfekt!![:)] 1kg for å være nøyaktig. Ikke en jul uten!!![:D]

ORIGINAL: tosmågull*

aah jeg liker weleda[:D] brukte det mye da ungene var baby[:D] har hørt at håndkremen derfra er kjempebra[:)] gøy og få pakke i posten,jeg fikk akkurat shampo ( Redken) OG hårkur (loreal ) fra strawberrynet, og mineralpudder fra tikei, nå venter jeg på selvbruning for ansikt fra matis [:D]

ja den er kjempegod ;) og elsker dusjkremene dems[:)] deilig da! jeg venter på ny fuktighets krem fra matis :P du må bestille fra lookfantastic.com myyye illigere enn strawberrynet! der får du redken shampo foreks for en 100ings inklusiv porto[;)]

ORIGINAL: *MissMe*

Istedetfor julegave fra pappa så har jeg ønska meg en stooor eske konfekt!![:)] 1kg for å være nøyaktig. Ikke en jul uten!!![:D]

mmmm! herlig! funnet ny yndlings sjokolade (fra island,) Draumur!!! *elsk*

ORIGINAL: Tryll

Mmmm... Har 2 stk i skapet..[8D] Moro å få kjøpt de i Norge da!!![;)]

ORIGINAL: Tryll

Mmmm... Har 2 stk i skapet..[8D] Moro å få kjøpt de i Norge da!!![;)]

ja herlig[:D]

Back
Topp