gledet meg til shopping

sm78

Forelsket i forumet
)skulle kjøpe meg en pen kjole til julebord, har gått ned 22,5 kg siden sept og tenkte at no skal eg virkelig slå til med en flott kjole. Men livet som slankere er visst ikke lettere på den fronten der[8|], så no må eg visst inn til byen og prøve ut flere kjoler, noen som har gode tips til butikker i Bergen? (ønsker en kort kjole da[:)]

så flink du har vert! =) Creds til deg!

Jeg er desverre ikke kjent i Bergen by, men tipser deg om å spør betjeningen om hjelp. Mange kan være flinkere enn du tror, dessuten vet de hvordan kjolene tar seg ut på, for mange er finere på enn når de henger på stativet :)
Si litt om hva du er ute etter i pris og hvordan type klær du bruker å gå med. La dem komme med forslag. Ikke ver redd for å prøve noe nytt. Tips å prøve med noen fine sko til (feks pumps eller lignende), da ser du bedre helheten :) Noen butikker har sko stående, men du kan jo ta med deg i en pose for sikkerhets skyld :)

Prøv ALT du kommer over. Lykke til :)

Så flink du har vært! Aner ikke noe om kjolebutikker i Bergen, men lykke til![:)]

Grattis med en slankere hverdag!! Så flink! Jeg har funnet flere flotte kjoler på oasis oppgjennom, kanskje du kan se der?

gå og se litt, ikke stress... plutselig finner du en du liker.. trenger ikke være avansert, men med litt xtra fint tilbehør blir det en finfin kjole..

grattis med slankinga, MÅ bare spørre åssen du har greid det siden sept??

kjempeflink er du[:)]

da skal eg sjekke oasis[:D]. Eg har gått på extravaganza på treningsstudio her, kjempe bra opplegg, men har bare shaket og ikke spist enda[:)]. skal begynne å spise neste uke og er spent på hvordan det går[8|].

Så flink du er [:D]
Jeg kjøpte meg en fin kjole på LMC på lagunen for ikke så lenge siden, og det var mange andre fine der.
Ellers skal Diva på OS visstnok legges ned om få dager (håper jeg ikke tar feil, og den er lagt ned) der har de mye fint!
For et par år siden fant jeg en kjempefin kjole på B Young, en butikk jeg ikke pleier å være innom, så gå rundt å kikk litt ;)

Virkelig imponert!! Håper du finner en kjole som får deg til å føle deg skikkelig smashing[:)]

Back
Topp