gledespreder

Blippetiblippblopp

Elsker forumet
Nå mangler jeg ifra 5 damer som jeg ikke har hørt noe ifra. En har trekt seg, en liste er straks på vei inn, men skal vi gi de siste damene en sjangs, eller vil dere ha listene deres når siste liste kommer i min innboks?

Hva mener dere?

Synes i grunn du har vert grei å utvidet fristen til helga, så de som ikke har levert nå, får nå bare være antar jeg? Slik tenker jeg i allefall..

ORIGINAL: MorStine

Synes i grunn du har vert grei å utvidet fristen til helga, så de som ikke har levert nå, får nå bare være antar jeg? Slik tenker jeg i allefall..

sign [:)]

har ikke fått noe tilbakemelding om det, men håper at du har fått min? [:)]

Beklager, vært litt sløv med å gi tilbakemeldinger, JA jeg har fått din..

Tenkte på å legge ut lista over de jeg har mottatt, men ble så usikker på om jeg "henger ut" de som ikke har sendt inn da?

Og Jeg har faktisk ikke noen formening om det å vente eller ikke vente. Har listene deres klare nå jeg [:D]

.. men den siste lista jeg VET er på vei inn skal jeg vente på, for det har jeg lovet..

Etter det kan jeg jo sende dem[8|]

ORIGINAL: Blippetiblippblopp

Og Jeg har faktisk ikke noen formening om det å vente eller ikke vente. Har listene deres klare nå jeg [:D]

.. men den siste lista jeg VET er på vei inn skal jeg vente på, for det har jeg lovet..

Etter det kan jeg jo sende dem[8|]

Hvorfor ikke sende, nei?

Ang å legge listene ut, så er jo ikke det å henge ut noen? For det er jo bare de selv som taper på det. Men for meg er det samme om du legger ut eller ikke:)

Jeg er veldig enig med de andre her. Send listene når den siste blir sendt inn, også får de andre bare være. De får jo SELVFØLGELIG ikke liste selv, så da er det jo bare de som taper på det. [:)] Du kan gjerne lage liste for å se hvem som har sendt inn, kjekk måte å sjekke at du har mottat liste fra de som evnt ikke har fått tilbakemelding. [:)]

ORIGINAL: Aravis™

Jeg er veldig enig med de andre her. Send listene når den siste blir sendt inn, også får de andre bare være. De får jo SELVFØLGELIG ikke liste selv, så da er det jo bare de som taper på det. [:)] Du kan gjerne lage liste for å se hvem som har sendt inn, kjekk måte å sjekke at du har mottat liste fra de som evnt ikke har fått tilbakemelding. [:)]

Veldig enig [:)]

Regner med du har sendt pm til de som ikke har levert? Kan jo være det bare har gått heeelt i glemmeboka for de?

Uansett, du har jo vært grei og gitt folk noen ekstra dager. Synes bare du skal sende ut listene når du får inn den du venter på.

Og ser heller ikke problemet med å legge ut liste over alle de som har levert. Er jo ikke noe skam for de som ikke har levert. Kan jo være mange grunner til det.

nå har jeg listene, skal legge gutt, også skal jeg lete opp alle og sende pm eller mail med listene .. 

ORIGINAL: MorStine

Må si meg enig i dette, altså

nå har jeg listene, skal legge gutt, også skal jeg lete opp alle og sende pm eller mail med listene .. 

Gleder meg!!![:)]

ORIGINAL: snupsidupsi

Gleder meg!!![:)]

jeg også[:)]

Syns heller ikke det er å henge dem ut. Jeg var veldig treig med å levere, gikk helt i glemmeboka[&o] men er levert nå da! men om det har gått i glemmeboka til andre, så er det ingen som dømmer dem for ikke å ha levert![:)] vi vet da vel ikke grunnen til at de ikke har levert... så det er ikke noe jeg syns de skal føle er ekkelt i hvertfall[:)]

Send de ut[:)] Va i siste liten sjøl, men nå e det jo søndag[:)]

Håpe du fikk alle mine, hehe, spredd utover flerre dagar![;)]

Back
Topp