Gledes-tråden

TessAlp

Glad i forumet
Tilgangsansvarlig
Septemberlykke 2016
Julegavene 2019
Januarlykke 2020
I disse dager er humøret, i allefall hos meg, en stor(STOR) karusell. Det blir mye tårer og fortvilelse, hormonelle utrbrudd og negative tanker.
Er vel ikke mutters alene om det og syns derfor vi trenger en gledes tråd!

Min største glede akkurat nå er at jeg på mystisk vis har fått sove fire timer i strekk i natt! :D

Hva har du å gledes spesielt over i dag?

Jeg er også vanvittig glad for samboeren min som er verdens snilleste mann og som får alt gjort og som til og med har bygget et stellebord. Og jeg er glad for at jeg bor i et land hvor vi får fullt dekket permisjon og god oppfølging, og hvor fedrene er så aktive i oppdragelsen. Ikke minst er jeg glad for å være gravid i et land og på en tid hvor det å føde ikke er noe av det farligste man kan gjøre men hvor det tvert imot er veldig trygt både for mor og barn. Jeg er glad for alt som er på stell hjemme.
Bortsett fra det, er jeg DRITT lei.

Jeg er så glad for vi har bryllupsdag i dag:D
2 år har vi vært gift. Jeg hadde kjøpt en ny pulsklokke som han fikk i dag tidlig. Den var grisedyr, men var like mye bryllupsgave som "takk for alt du har gjort før meg så langt i svangerskapet", så det var veldig verdt det:D

Kjenner jeg tar til tårene av denne tråden jeg:p skal jo såååp lite til! Selv er jeg svært takknemmelig og glad for at jeg tross i at det kan være tøft innimellom, har valgt det livet jeg har nå! Jeg var en rastløs ungdom og er forsatt en rastløs person. Personene som har vert der og støttet meg, samboeren min som virkelig har holdt ut med meg gjennom alle år og hjemmet jeg har skapt!

Nå er det bare fødebagen som gjenstår, formen er god og folk er tilbake fra ferien. Ser ut som at det blir en rolig og fin høst på oss, og jeg ser lyst på de femti siste dagene :)

Vært hos jordmor i dag, aktiv liten krabat som sparket til ho mens hun målte magen ;-) Vi gliste godt, alt er så bra, ingen ødem, blodtrykk er stabilt og jeg merker jeg er litt heldig som er vant til å være stor... Nå er mye babytøy vasket, og tror jaggu jeg skal ta meg en tur i butikken etter middag og unne meg en sjokolade, livet er godt damer...! :-D

Gleder meg over at det er kjøligere temperaturer om nettene pga regnet. Er mindre hoven i bena og hendene.

Er så glad og takknemlig for at vi får drømmen om 3 barn oppfylt. Veldig glad og takknemlig for alle som jobber med å hjelpe barnløse og at nettopp disse menneskene har hjulpet oss. Får aldri takket disse englene nok.

Jubler i dag for at mini har snudd seg fra tverr til hodeleie:) Hodet godt ned i bekkenet, men ikke helt festet - perfekt:D

Back
Topp