Gleder

Trinity85

Forelsket i forumet
Junibollene 2023
Hva ser DU frem til når babyen er ute?


Jeg gleder meg veldig til å se han, holde han og kose oss sammen her i sommer i nyfødt perioden :Heartred Og så gleder jeg meg også til å ikke være gravid mer, ligge på magen, forhåpentligvis til at bekkenløsning blir borte, at jeg ikke er like hormonell, ikke er like andpusten! Og til en etterlengtet drink på terrassen vår! Halleluja!!!
 
Gleder meg til å ha kroppen for meg selv igjen :bag: eller, forhåpentligvis slippe bekkenplagene iallefall...
Og å bli kjent med baby, og ikke minst, se hvordan storebror takler hele greia:Heartred
 
Gleder meg masse til å få lillebror i armene og få bli kjent med han :Heartred Gleder meg til å få kroppen for meg selv og kunne spise en skikkelig god biff sammen med mannen på kvelden etter barna er i seng med en god film uten å sovne for jeg er så trøtt:angel11 Gleder meg til å gå sommeren og høsten i møte med trilleturer, kunne gå uten å bli andpusten av første bakke:p
 
Gleder meg til å møte henne :love017 Til å (forhåpentligvis) ikke ha så rævva rygg og til at jeg i større grad kan dele bekymringene med mannen og ikke stå i dem selv:laughing002 Gleder meg også til å se hvordan hunden og ungen går sammen:Heartred
 
Gleder meg til spyfri hverdag, til å slippe bekkenplager og generelt til å ikke lenger føle meg som en strandet hval. Gleder meg til å se og holde den lille skatten vår for første gang :Heartred Til å se det komplette firkløveret vårt sammen:Heartred
 
Gleder meg til å se hvordan hun ser ut :Heartred Og lukte henne i nakken :knegg: Vi gleder oss generelt til å bli foreldre for første gang.

(Og gleder meg til å endelig ligge på ryggen igjen!)
 
Gleder meg mest til å treffe babyen og holde ham. :Heartred Gleder meg til å ligge på magen, og til å spise en skive med spekeskinke og brie. Gleder meg til å jogge og løpe igjen.
 
Gleder meg til å se hvordan han ser ut og hvordan han er, om han ligner på storesøster. Gleder meg til å se de to sammen :Heartred Og til å ha kroppen for meg selv, ligge på rygg og mage, få lov til å trene meg gradvist opp igjen.
 
Spent på hvem hun er og hvordan hun ser ut. Til å se søsken og pappa med henne. Gleder meg til å trene meg opp igjen
 
Veldig spent på hvordan han ser ut, hvordan livet blir med han og alle søsknene hans :Heartred Å forhåpentligvis ikke ha like vondt i symfysen, og å kunne bevege meg mer, gå turer, være mer bevegelig for 4 åringen, ja veldig mye jeg gleder meg til:angelic:
 
Gleder meg til å se henne, og gleder meg til babykos, trilleturer, rolige båtturer, og første ditt og første datt!

Også gleder jeg meg til å få normal tarmfunksjon, normal lungekapasitet, våkne av en baby istedenfor dumme kroppen, og å bli kvitt mage og bekkenløsning :smiley-bounce012
 
Back
Topp