GLEDER :)

*trebarnsmor*

Forelsket i forumet
meg til lillemor i magen er født å jeg kan spise spekemat igjen:) 

Men jeg gleder meg også til ammingen, kosingen og babylukten:) 

Jeg gleder meg til å spise salami og røkelaks igjen!
Og gleder meg til å amme, stelle den lille og bare ha henne liggende i armkroken.
Gleder meg også enormt til å bli kvitt alle smertene i bekkenet, for nå er det pokker meg ikke godt lenger - men premien er så utrolig verdt alt!

Imogene skrev:
Og gleder meg til å amme, stelle den lille og bare ha henne liggende i armkroken.
Gleder meg også enormt til å bli kvitt alle smertene i bekkenet, for nå er det pokker meg ikke godt lenger - men premien er så utrolig verdt alt!

Ja bekkensmertene gleder jeg meg til å bli kvitt :) men som du sier premien er så verdt alle smertene jeg har :) 

Åh! 

Jeg gleder meg enormt til å;

* Kunne lufte hunden uten å måtte vralte som ei gås
* Kunne spise spekemat <3
* Kunne sove på magen
* Kunne løfte ting uten at bekkenet revner
* Kunne henge opp ei vask uten å måtte slite med kynnere i en time etterpå
* Kunne bli glad eller lei meg uten å gråte... (Hihi)

Og sist, men absolutt ikke minst, til prinsen kommer og vi kan nyte vår og sommer sammen! 

så gleder jeg meg til å komme inn i klærne mine igjen :) slippe å kun bruke joggebukse :P

Imogene skrev:

SALAMI gleder jeg meg også til! Står nærmest og sikler over den hver gang jeg er på butikken og handler!!!

Akkurat nå sitter jeg i min egen boble og gleder meg egentlig til det meste.Gleder meg veldig til å bli kjent med lillemor.  Man går vel rundt med en forhåndsinnstilling første gang man skal bli foreldre, så gleder meg til å oppleve hvordan det egentlig blir!

Også gleder jeg meg til å kunne knytte sko, gå på tur, gjøre husarbeid, etc. UTEN å puste som en hval og UTEN at magen er i veien:)

Har savnet Jubelsalami siden august nå..:)

Gleder meg til å kunne plukke opp ting fra gulvet uten magen i veien, og kunne puste lettere.
Gleder meg til å kunne gå turer igjen.
Gleder meg til å kunne sove på ryggen.
Gleder meg til å kunne gjøre enkle oppgaver uten vondter i bekkenet.

Og gleder meg innmari til å møte tassen! ;)

Gleder meg til å kunne bevege meg normalt
Gleder meg til å kunne ta meg mer av LM igjen
Gleder meg til å sitte å kose og dille og dalle med den lille :)
Gleder meg til å våkne opp om mårran uten å spy :)

Back
Topp