GLEDER SEG!!!

Ingeliten

Betatt av forumet
Å nå er det ikke lenge igjen jenter. 8 uker igjen for meg[:D]
Vognen kom i hus i går så nå har det virkelig gått opp for meg hva og hvor fort ting skjer[:)]

Kjøpte Emmaljunga Smart Duo Combi- Silver cheek 2010 tror jeg den het. Den er bare så nydelig. Noen som har erfaringer med denne vognen?

Drømte til og med at prinsen kom i natt og våknet med et kjempe smil om munnen selv om jeg var litt skuffet at det bare var en drøm =P[:)]

Så tenkte jeg på en ting som jeg håper dere kan hjelpe meg med. Vi får jo gullungene våre på vår/sommeren og det er jo godt mulig at det er mye sol og varme. Er det noen som har gode råd til innkjøp som involverer dette som man kanskje ikke har tenkt på??
Kom på solskjerm til vinduet i bilen.[;)]
Babyer skal vel ikke ha solkrem når de er så delikat og nyfødt??

Takker for svar jenter og jubler () litt for oss som så snart får små prinser og prinsesser.[:D]

dytter på denne jeg..for d lurer jeg oxo på.

kommer ikke til å bruke solkrem jeg iallefall.. de skal ikke ligge i sola uansett så[:)] eneste uforutsette sist va at vi ikke hadde kjøpt brystpumpe elr noe bæretøy, så "dumme" meg ønska meg babybjørn i dåpen som vi fikk.. brukt 3-4 ganger.. aldri etter jeg fikk sjalet[:)]
var ut å handla en del klær i strl 50 dager etter fødselen, for hun svømnte i alt av 56 og brukte vel 50 til hun var neste 6 uker.. familien min sa at d ikke var vits i d, men d er d jo..

også kjøpte vi ny bilstol ganske kjapt ja[8D] hadde izi sleep, men kjøpte acta graco med base[8D]

Ja, solkrem har jeg lurt på også... de er vel ikke så mye i sola når de er så små, men bør vi smøre de innimellom allikevel??

Back
Topp