Gleder meg!

Aewen

Elsker forumet
Sommerfuglene
Nå gleder jeg meg til M våkner, for da skal det bæres! Har vært så heldig å få låne meitai, og den skal prøves ut i dag. *krysser fingra for at han vil trives oppi der*

Har så lyst til å bli en av tett inntil mammaene

Så koselig[:)] Håper han trives tettinntil[;)]

Så kosli :)  Her har sambo klart å rote bort mei tai`n min..

kos deg,tenkte å bære selv i dag[:)][:)]Fått ny mei tai,så kanskje på tide å bruke den!!

Hehe, han holdt ut 10 minutter, så var tålmodigheten slutt[:D] Men det er nok en vanesak, håper jeg, han er jo ikke vant til å ligge så tett inntil, så får bare forsette prøve i litt korte intervaller.

Dere som har erfaring med bæring, hvor lang tid tok det før de trivdes der? Med en gang? Tok det litt tid før de ville sitte lenge? Hvor fort blir de litt utålmodige?

Det tok noen ganger før Andrea likte seg i sjalet.. Tidligere ville hun nesten ikke sitte/ligge der.. Nå er det helst meg det står på, hun legger seg godt inntil meg og sovner nesten hver gang etterhvert.. nå koser vi oss skikkelig begge to, hun syns det er så spennende å få se seg rundt når vi er ute.. Føler noe mangler hvis vi ikke har vært på tur med sjalet en dag [:D] Må ha en pause nå som jeg har kink i nakken da, men gleder meg allerede til neste gang [:D]

Koselig[:)] Akkurat kjøpt meg det jeg også! Har bare prøvd den inne i noen minutter, hun er ikke så veldig tålmodig oppi der[8D]

Back
Topp