Linka
Gift med forumet
ORIGINAL: snusken
Jeg ringte og sa at han hadde fått brev fra DFDS SEAWAYS, men da sa han at jeg kunne bare åpne det for det var sikkert bare reklame! Og det var det [8D] Det er ikke det vi skal og nå måtte jeg love at jeg ikke ble skuffet siden jeg hadde trodd jeg skulle på båttur [8|]
Men jeg blir kjempeglad uansett!! For det som betyr noe er jo at han har laget en overaskelse for meg! [:)]
Når det gjelder barnevakt Fiorelina, så er det et veldig godt spm for det lurer jeg også veldig på!
Jeg har nå fått vite at jeg ikke må planlegge noe helgen 7-9 juli.... Men jeg vet ikke om barna skal være med eller ikke! På gavekortet sto det barnefri men det gjaldt jo bare for en dag og han har røpt at det blir flere dager... Jeg vet at han skal være med. Og jeg vet at han har snakket hemmelig med moren sin så jeg lurer på om hun kanskje skal passe Natalie..... [8|] Eivind får bare MME nå så noen kan jo passe han også... Men han er jo så liten enda at jeg syter med å være vekke fra ham flere dager....[:(]
Jeg har bare vært borte en kveld noen ganger [8D]
Søren også da... kjedelig med reklame altså....
Ang. barnevakt så skjønner jeg at du kanskje tviler litt, men dere ( som alle andre foreldre ) har veldig godt av å ha tid sammen. Bare dere kommer over den første barnevakt gangen så skal du se at alt blir enklere.
Klemmer