Gleder meg!!!!

snusken

Forumet er livet
Jeg fikk et gavekort av min kjære til jul der det stod at jeg skulle få en drømmedag!
Egentlig har utløpsdatoen gått ut for leeeenge siden men plutselig kom han her en dag og sa at når han kom hjem neste friperiode (4 juli) måtte jeg være klar!

Så nå gleder jeg meg helt enormt!!! Han sa jeg måtte pakke kofferten før han kom hjem og jeg spurdte hva jeg skulle ha med meg og da sa han at jeg måtte hvertfall pakke 4 truser [:D]
Så jeg mistenker at det kanskje blir flere drømmedager???
Jeg er såååå nyskjerrig!!
Men han vil ikke si noen ting!!
Han reiser nå på tirsdag og det kommer til å bli noen lange to uker [:'(]

Så spennende. Du må bare si ifra hva som skjedde når dere kommer hjem igjen. Ikke detaljer altså, men hvor dere dro.
Gleder meg sånn for deg.
Klemmer

Ja jeg får "trøste" meg med dere i de to ukene for da har jeg goood tid når barna er i seng [:)]
Jeg lover å oppdatere Linka! Det er jo en god stund til enda... Men jeg er så nyskjerrig!!
Samboer er flink med slike ting så jeg er heldig der [:)]

He He Var ikke vondt ment [:D]
Jeg koser meg her jeg mens typen ser fotball!
Nå ville han legge seg snart men jeg vil sitte her litt lenger! [:)]
Er ikke så ofte jeg er her så da vil jeg få med meg litt!!
Hvor får dere alle de kule smileyene fra???

Thanks babe [:D]

Test på Smileys

He he! Måtte få litt hjelp av min kjære også [;)] Jeg fikk jo bare lagt det inn som et bilde jeg men nå fikk Trond det til [:)]

Å jeg gleder meg sånn til drømmedagen min!

Jeg vil vite det nåååå

Hadde det vært meg hadde jeg blitt små tøvete i hodet av å gå å vente...
Eier ikke tålmodighet. Julaften er noe herk for meg (barnslig sånn sett)
Men gurimalla så koseli det hørtes ut!

ja jeg er fryktelig nyskjerrig av meg så jeg har store problemer [&:]
Jeg vet jo ikke hvor og hva jeg skal... Akkurat som en blåtur!

ORIGINAL: Trulte74

Hadde det vært meg hadde jeg blitt små tøvete i hodet av å gå å vente...
Eier ikke tålmodighet. Julaften er noe herk for meg (barnslig sånn sett)
Men gurimalla så koseli det hørtes ut!

Hehe - vi er nok litt like sånn, Trulte..*
Gjett hvem som ikke fikk sove natta før 26-årsdagen sin, da[8D][:D] var så spent på pakkene!!

Hi hi Nå begynner drømmedagen min å avsløre seg selv.... [;)]
Jeg hentet posten i dag, min kjære reiste til Hammerfest i går, og i posten var det et brev til ham fra DFDS SEAWAYS [:)]
Så det ser ut som jeg kanskje skal på båttur [:D]

Fy skamme seg.... Det er ikke lov å se på posten !!!! Tihi.... neida... jeg hadde ratt åpnet den jeg.
Klemmer

Åååå....så spennende da!!!! hold det ialle fall opp mot lyset å se!!![:D]

Båttur er gøy!!
Skal han være barnevakt, da, eller?[8|]

Jeg ringte og sa at han hadde fått brev fra DFDS SEAWAYS, men da sa han at jeg kunne bare åpne det for det var sikkert bare reklame! Og det var det [8D] Det er ikke det vi skal og nå måtte jeg love at jeg ikke ble skuffet siden jeg hadde trodd jeg skulle på båttur [8|] 
Men jeg blir kjempeglad uansett!! For det som betyr noe er jo at han har laget en overaskelse for meg! [:)]

Når det gjelder barnevakt Fiorelina, så er det et veldig godt spm for det lurer jeg også veldig på!
Jeg har nå fått vite at jeg ikke må planlegge noe helgen 7-9 juli.... Men jeg vet ikke om barna skal være med eller ikke! På gavekortet sto det barnefri men det gjaldt jo bare for en dag og han har røpt at det blir flere dager... Jeg vet at han skal være med. Og jeg vet at han har snakket hemmelig med moren sin så jeg lurer på om hun kanskje skal passe Natalie..... [8|] Eivind får bare MME nå så noen kan jo passe han også... Men han er jo så liten enda at jeg syter med å være vekke fra ham flere dager....[:(]
Jeg har bare vært borte en kveld noen ganger [8D]

Åååå....det er jo såååå spennende jo!!! tenker du får en drømmedag! [;)]

Back
Topp