Gleder meg

Mamman til Carina

Glad i forumet
Ringte sykehuset i dag og fikk time den 10 mai til ul og samtale med legen gleder meg sånn min samboer skal bli med da er jeg vel ca 9 uker på vei blir spennende

så artig!!!
Gleder meg til jeg skal til ul,men det blir ikke før ut i juli en gang...legen sier jeg skal være rundt 18 uker på vei....men da har jeg noe å se frem til da[:)]blir kjedelig å vente da....skulle helst vært å sett ungen i går jeg,hehe![8D] ...men det er jo litt for tidlig enda,hehe!

Ja som regel er det bare ul ved uke 18 men jeg skal få ekstra oppfølging denne gangen imed at jeg mistet i uke 25 for snart ett år siden det har jeg ikke lyst til engang til kan du si. Så jeg står på mitt med den oppfølgingen.

Ja det skjønner jeg da altså!!
Gleder meg masse til vi skal blir spennende, dette er vår første og alt er så nytt,men jeg føler meg ikke så gravid egentlig....jeg veit jeg er det...men tror ikke jeg får den følelsen før ul og når magen kommer,hehe!

Lykke til videre denne gangen da[:)] Krysser alle fingre og tær for dere!

følelsen kommer etterhvert vent til du begynner og merke liv der inne da blir det virkelig morro.
Skjønner at du gleder deg til ul det er så morro å se den lille inni magen.
lykke til
klemmer fra lille meg

Skal du på UL så tidlig?.....når jeg gikk med Linea var jeg i uke 17 eller noe.....tror ikke jeg skal det før denne gangen heller.......[8|]

Fikk beskjed om at han skulle ta ul hver gang men det blir jo innvendig ul de første mnd. Hvis du vil til ul tidligere så kan du dra ned på sykehuset eller til din gynogulog og bestille time til ul. Forige gang var jeg på ul i uke 7,12 og 18 Da brukte jeg volvat og hun tok ul hver gang.er litt morsomt å sammenligne fra gang til gang.

Back
Topp