gleder meg

mami3

Gift med forumet
såååå mye til julafte,untagen at det kommer til å bli litt rart og ikke ha dattra mi her[:(]..hun skal til pappan sin i drammen uten meg[:(] vil jo gjærne ha hu er,men hun er 7 år og har ikke feiret jul med faren sin enda,så det er vel påtide..hun kommer hjem 2 januar..det kommer til å bli kjemoe rart..men hun komemr jo til å få det så kjekt det vett jeg[:)] får se det posetive i det[:)] så blir det maaaaaaaaaaaaaaaaaaange pakker til henne når hun kommer hjem[:D] (gidder ikke å sende et busslass med pakker til drammen når hun skal ha det med  hjem igjen)

Skjønner hvordan du har det!!!Eldste min er hos faren sin annen hver jul og det er like trist hver jul!!!Her er det også en hel haug med gaver som venter når han kommer hjem..Gidder ikke å sende det til faren for da kommer ikke halvparten tilbake engang!!Så vi kjøper noen gaver han kan ha med seg dit og ha der!!!!

Ja, jeg gleder meg også!Og jeg gleder med sånn til stedattera mi skal være her i jula! [;)] Skjønner veldig godt det blir rart for deg!! Men syns du virker som ei super mor da!! Når du sier at du vet ho får det bra der, ikke alle mødre som vil innrømme det!!!! [:)] Og så forstår jeg det med pakkene!! Slik gjør vi det og.. Stedattera mi har jo bursdag like oppunder jul og.. så blir jul og bursdag i ett de årene ho ikke feirer jul her.. (om du skjønte det..) Og da er det jo dobbelt opp av pakker!

ORIGINAL: Hege26

Skjønner hvordan du har det!!!Eldste min er hos faren sin annen hver jul og det er like trist hver jul!!!Her er det også en hel haug med gaver som venter når han kommer hjem..Gidder ikke å sende det til faren for da kommer ikke halvparten tilbake engang!!Så vi kjøper noen gaver han kan ha med seg dit og ha der!!!!
ja der sa du det..hehe,jeg må jo sende med noen..hahaha..alle har jo kommet hit,hehehe..takk for at du påminte meg det,hihi[:)] (stakkar,tenk om hun hadde blitt sittende uten en gave å pakke opp da,nei uff..korttenkt det er jeg vist)

Gleder meg også til julaften, bortsett fra at sambo skal på jobb på ettermiddagen, og vi skal feire jul hos foreldrene hans i år. Blir litt rart, men blir sikkert koselig[:)]

ORIGINAL: Monif

Gleder meg også til julaften, bortsett fra at sambo skal på jobb på ettermiddagen, og vi skal feire jul hos foreldrene hans i år. Blir litt rart, men blir sikkert koselig[:)]
følte meg litt heldig nå..mannen jobber formiddag her og flaks er det ellers så hadde jeg sitti her på julaften alene med 2 barn..det hadde vært litt kjipt..godt du har noen å holde selskapet med[:)]

Både gleder og gruer meg jeg..[8|]
Gleder meg til første jul med Ayla, men gruer meg til andre jul uten min mamma og familie..[&o]

Jeg gleder meg også noe så siiiinnsykt ass[:D]...
til ALT[:)]

jeg gleder meg også kjempemasse. ja, det må være rart å ikke ha henne tilstede. men det går nok bedre enn du tror. [:)] 

Back
Topp