Gleder meg!

Sonniken

Elsker forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Novemberbarna 19
Kjenner at det er så mye jeg gleder meg til og er spent på! :) <3 Gleder meg så utrolig mye til å treffe den lille frøkna. Gleder meg til spenningen frem mot fødsel. :)

Det er så stas å kjenne mer og mer bevegelser nå, og å vite at jeg allerede er over halvveis :)

Gleder meg veldig til å ha full permisjon og å være hjemme denne gangen :) med førstemann studerte jeg jo, skrev oppgaver uka etter fødsel, og måtte ta igjen fravær (siden det jo selvfølgelig var forelesning akkurat den dagen jeg gikk i fødsel og dagen jeg fødte.. det tok litt tid ja med andre ord)

Hva ser dere ekstra frem til? :)
 
Jeg gleder meg mest over å ikke gjøre dette alene. Det er stas å ha noen å være spent med. Kjæresten gleder seg veldig over den lille, tar på magen min hele tiden, ordner og styrer for meg❤️Så jeg gleder meg veldig til å se lille sammen med pappaen sin, og sammen med storebroren!
 
Gleder meg veldig til å bare begynne på et nytt liv og endelig forstå at vårt liv ikke kommer til å bli det samme lenger. Nå går vi rundt og er mer i en boble, spesielt samboer som ikke tror det endrer seg så mye at han ikke får spilt så mye FIFA med gutta:hilarious: Tror når hun er her så vil han bli så forelska at FIFA tenker han ikke på...litt ønsketenkning fra min side også seff:shy:Hater å vente på at noe skal skje, men tror det blir så bra og så mye bedre og skjønt enn det samboer og jeg kan drømme om nå:smiley-bounce012
 
Jeg gleder meg som en idiot til å se hvordan hun ser ut og bli kjent med henne, og jeg gleder meg så sykt til mannen får nyte pappaperm slik han alltid har drømt om, han kommer nok til å storkose seg hjemme med henne! :woot:
 
Gleder meg til å legge fra meg alt stresset med jobb og bare kunne fokusere her hjemme på meg og mitt.
40% sykemeldt men må likevel gjøre 100% jobb.
Kjenner at en permisjon med mini skal bli magisk ❤
 
Jeg gleder meg også:) Inne i en utrolig bekymra fase og det er veldig slitsomt! Hadde premature rier for et par uker siden og syns sparkene er så utrolig langt nede denne gangen. Redd han skal hoppe seg ut når som helst og gla hver dag som går framover. Blir fantastisk å bli ferdig, bli kjent med den lille skapningen og være i permisjon.
 
Gleder meg til alt! Mest til å se storebror sammen med lillesøstra si, og vite at familien min er komplett. Overgangen fra en til to barn blir nok stor, men jeg kjenner at jeg gleder meg skikkelig mye til livet som tobarnsmor.
 
Det blir virkelig spennende å skulle gå fra å "bare" være samboere, til å bli foreldre. Det gleder jeg meg til, men er også ganske spent på. Er også veldig spent på når h*n faktisk kommer, og ikke minst hvilket kjønn det er.
 
Gleder meg til alt! Mest til å se storebror sammen med lillesøstra si, og vite at familien min er komplett. Overgangen fra en til to barn blir nok stor, men jeg kjenner at jeg gleder meg skikkelig mye til livet som tobarnsmor.

Samme her! Veldig spent på hvordan storebror reagerer på å få ei lillesøster også :) blir nok en forandring ja med to, men jeg er optimist :) Det er jo dette vi ønsker mest av alt :) <3
 
Gleder meg til å se mini som storebror aller mest!
Også gleder jeg meg til å ha den lille i armene, det er noe helt magisk med den følelsen, spent på å se hvem han blir og om han blir like aktiv og fantastisk som storebror :Heartred

Spent på livet som tobarnsmor, spent på om jeg kommer til å ha dårlig samvittighet ovenfor første, som ikke kommer til å få ALL oppmerksomhet lengre :hilarious:

Også gleder jeg meg til fødselen :Heartred
 
Jeg har blitt en sånn en som gleder seg til fødsel. Sikkert fordi jeg har totalt glemt hvor vondt det var... Også gleder jeg meg til å erfare spe/småbarnsperioden med sambo. I tillegg blir det spennende å se hvordan forholdet mellom nr.1 og nr.2 vil utvikle seg.
 
Jeg har blitt en sånn en som gleder seg til fødsel. Sikkert fordi jeg har totalt glemt hvor vondt det var... Også gleder jeg meg til å erfare spe/småbarnsperioden med sambo. I tillegg blir det spennende å se hvordan forholdet mellom nr.1 og nr.2 vil utvikle seg.
Det at vi greier å glemme hvor vondt det var, er egentlig helt utrolig. Evolusjonen kan virkelig å kødde med oss :laughing002
 
Det at vi greier å glemme hvor vondt det var, er egentlig helt utrolig. Evolusjonen kan virkelig å kødde med oss :laughing002
Helt enig. Jeg husker at jeg tenkte at jeg kom til å dø. Så vondt var det. Men bortsett fra minnet om den tanken husker jeg ikke smertene.

Også rasjonaliserer jeg. Endte opp med riestimulerende midler og null smertelindring og det kan jo nesten ikke bli mer brutalt enn som så. Har jeg hørt. Så det gjør sikkert mindre vondt denne gangen siden jeg satser hardt på å slippe stimulerende denne gangen :knegg:
 
Gleder meg til magen blir stor, til de siste ukene der man venter og vet at det kan skje når som helst, gleder meg faktisk til selve fødselen jeg også, og selvfølgelig til å møte lille og bli kjent med ham og vår nye tilværelse. Til jul med nyfødt, til trilleturer og alt som hører med :)
 
Gleder meg til jul med en liten godklump, til å se storebror og lillebror sammen og faktisk til å føde:p sa jeg aaaaldri skulle gjøre det igjen, men nå gleder jeg meg, det er jo helt sjukt hva krinnekroppen klarer :D
 
Jeg gleder meg til magen blir gedigen, til fødselen, til å treffe den lille, til å bli mamma, til å være hjemme i permisjon, til å reise hjem til jul med en liten baby å vise fram. Åh, hvor jeg gleder meg til alt ❤
 
Jeg gleder meg til å se hvordan han ser ut:Heartblue Gleder meg også til jul og masse tid sammen oss 3 siden samboeren min mest sannsynlig skal ha fri hele oktober, november og desember:)
 
Gleder meg til første jul som familie :)
 
Er utrolig spent på hvordan hun vil se ut! <3 Og på hvor liten hun vil virke, i forhold til storebror som er snart 3 år. <3 Gleder meg så mye til å treffe frøkna nå! :D
 
Back
Topp