Gleder meg!

MariaS

Forumet er livet
VIP
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Novemberlykke 2016
♡Julekulene 2021♡
Fikk plutselig en akutt lykke-glede-seg-følelse! Ååå, som jeg gleder meg til å få treffe den lille mageboeren min :happy:
Anbefaler alle sammen til å bare sette seg ned og virkelig kjenne på den følelsen! Du skal bli mamma (igjen?), du bærer på et fantastisk lite vesen i magen din, et lite mirakel (eller to). Du skal få se et helt nytt menneske vokse, lære, utvikle seg og leve!
Du har vært med på å lage et menneske, noe som i seg selv er helt utrolig hvis man tenker etter :)
Prøv å ta vare på den følelsen, og ta den fram hvis du har en tung dag eller periode.
Gled deg! :joyful:

Jeg gleder meg masse ❤️ har til og med begynt å tro at fødselen kan gå bra :) hver gang jeg ser en mamma eller pappa med en liten baby tenker jeg på knyttet i magen. Ibland sitter jeg å ser på storebror (3) og blir litt sentimental over hvor mye jeg elsker han og at det er fantastisk hvor mye kjærlighet man kan føle for et barn. ❤️ Og da tenker jeg på hvor mye kjærlighet en kommet til å føle når man har to! :D

Jeg tar meg selv i å stå å smile mens jeg stryker meg over magen, titt og ofte :-) Syntes fortsatt det er uvirkelig, og selv om jeg har sett sønnen(!!!) vår på 2 ultralyder, og kjenner han litt innimellom, er det nesten som en drøm. Men åh som jeg gleder meg til å holde han ❤

Jeg tenker stadig vekk på hvor heldige vi er som har to (så vidt vi vet hittil) friske babyer i magen min :Heartred Tenker nok ekstra mye på det for tiden siden jeg er redd for altfor for tidlig fødsel. Kjenner også vanvittig mye liv til tider, og jeg gliser av synet av magen hver gang jeg går forbi et speil!

Det er jo to mirakelbabyer dette her, og vi snakker stadig vekk om hvor heldige vi har vært. Prosessen med å bli gravide har ikke vært så veldig lang, men vi har møtt noen nedturer og dårlige nyheter på veien. Når man tenker på at grunnen til at jeg nå sitter med disse knøttene i magen var fordi operasjonen for å fjerne cyster på eggstokkene mine var mislykket (hadde hatt eggløsning før operasjonen, hvor (mest trolig) to egg hadde løsnet og blitt befruktet, men ikke festet seg enda. Da legene skulle sprøyte kontrastvæske inn i livmoren via livmorhalsen for å sjekke egglederne, bommet de og klarte å lage et hull i livmorveggen, og fikk derfor ikke sjekket med kontrastvæske. Derfor valgte de å ikke gå videre med operasjonen, siden de ikke visste om egglederne var åpne, og operasjonen da kunne være helt nyttesløs. Det at de aldri hadde opplevd lignende før gjør at man begynner å tenke at det var en mening med hele greia. Bare noen uker etter operasjonen snudde det brått fra stor skuffelse til dobbel lykke :Heartred:Heartred

Jeg føler meg så underlig heldig som faktisk skal få oppleve å bli mamma, for en stund virket det som at drømmen om barn skulle bli virkelig var langt utenfor rekkevidde, noe som har ført til at jeg har vært langt nede i perioder.

Jeg setter så utrolig pris på hver dag jeg får ha gullene våre i magen, og jeg kan ikke beskrive hvor mye jeg gleder meg til å møte dem (om forhåpentligvis mange mnd!) :Heartbigred

Back
Topp