Gleder meg

mini#2

Forumet er livet
♡Junigull 2016♡
Julimammaer 2016
imorgen har jeg bestilt meg spa pedikyr :) fikk gavekort av sambo til jul, skal bli så godt med litt luksus for slitne føtter. Blir igjen litt på gavekortet så skal unne meg en tur til før fødsel :)
 
Åhhh, det er så luksus. Pleier selv å fikse på bena når våren nermer seg. Er bare så digg. Spesielt nå når kroppen trenger litt ekstra pleie. Kos deg masse masse
 
Det hørtes deilig ut! Så heldig du er :) Skal bestille en time for pedikyr når sommeren nærmer seg, vil ha søte tær når sandalene kommer frem :D
 
Åh, det hørtes digg ut! Neste lønn blir det nok noe sånt på meg også. Sist jeg gikk gravid var jeg på pedikyr 3-4 ganger tror jeg, var så godt å bli dulla med :)
 
Det er så deilig!

Har tenkt til det samme selv når sandal sesongen nærmer seg. Skal legge shellac :)
 
Det var DIGG, så skal garantert unne meg en tur utpå våren også :)
 
Høres herlig ut:). Jeg fikk også gavekort på spa til bursdagen. Usikker på om jeg skal bruke det på massasje eller negler. Blir det negler må jeg nok vente til permisjonen starter
 
imorgen har jeg bestilt meg spa pedikyr :) fikk gavekort av sambo til jul, skal bli så godt med litt luksus for slitne føtter. Blir igjen litt på gavekortet så skal unne meg en tur til før fødsel :)

Åh såå deilig!!! :)
 
Back
Topp