Gleder meg!!!!!!!

marley88

Forelsket i forumet
Mailykke <3
Nå går jeg bare å ventet på å få oul time i posten, var hos jm for akkurat ei uke siden, så nå må den komme snart!! Ellers gleder jeg meg endelig over graviditeten nå som formen er bedre!! Magen har begyndt å vise såvidt faktisk. Livmoren min var nesten oppe ved navlen allerede, men dette er mitt 2 svangerskap :) Venter på å kjenne spark og liv, det er det kosligste som finnes! Sist kjente jeg uke 15, så om 14 dager bare kanskje jeg er då heldig å få kjenne det igjen!!! Hva med dere da?? Er dere bedre i formen nå?? Noen som kjenner liv nå kanskje? :) jaja tiden snegler seg avgårde!.. Det er vertfall koslig å gå gravid om julen, å slippe unna sommeren!!! :):)

Ja da kommer det nok i posten de nærmeste dagene sikkert,det blir spennende:)
Koselig når magen begynner og vises og man går bare og venter i spenning på og kjenne etter litt aktivitet:)
Ja som du sier snegler tiden seg videre,jeg syns for min del att det går så utrolig seint..Men sånn er det når man venter på noe spennende og koselig:)

Ja da kommer det nok i posten de nærmeste dagene sikkert,det blir spennende:)
Koselig når magen begynner og vises og man går bare og venter i spenning på og kjenne etter litt aktivitet:)
Ja som du sier snegler tiden seg videre,jeg syns for min del att det går så utrolig seint..Men sånn er det når man venter på noe spennende og koselig:)
Jess, den kom i dag!! Skal på ultralyd om 6 uker ! Da er jeg 19 uker på vei !! :) Vi får håpe det tar seg opp nå i julestria, satse på vi har litt å styre me !! tenker det blir verre til våren, den blir lang! :D

Det blir veldig spennende! Jeg fikk også brevet i posten i dag, og skal inn til oul i uke 18 :)

Jeg tenker at vi får nok å stri med mot våren, jeg ;) Ønsker meg piggsko og gangstaver til jul! Og personlig skoknytter!

Så bra! Var hos legen i uke 9, men har fremdeles ikke fått oul time... Men de var trege sist også.
Og, wow! Oppe ved navlen alt! Jeg kjenner ikke min engang jeg! Dette er tredje svangerskap :P
Gleder meg til den kommer opp :)

Så bra! Var hos legen i uke 9, men har fremdeles ikke fått oul time... Men de var trege sist også.
Og, wow! Oppe ved navlen alt! Jeg kjenner ikke min engang jeg! Dette er tredje svangerskap :P
Gleder meg til den kommer opp :)
Ja nei altså det er ikke jeg som kjenner livmoren , det var jordmor! Hun prøvde å vise meg hvordan jeg skulle finne den men jeg tar bare feil av musklene :p

Back
Topp