Gleder meg

SogS

Forelsket i forumet
Må bare fortelle at vi nå endelig har fått innflyttningsdato på leiligheten vår. Overtar den 31 jan [:D] det skal bli så deilig. Har den siste mnd bodd hos svigers og hos mamma og pappa... Fordi de som kjøpte den forrige leiligheten flyttet inn 1 jan.
Ikke det morsomste man gjør gitt, selv om de har vært alle tiders, så får jeg liksom ikke slappet helt av, som jeg gjør i egen leilighet. Så i det siste har jeg vært så sliten, og følt meg langt nede[:(] ikke morro, og i tilleg har det vært mye stress på jobb og greier, så i dag når jeg har fri føler jeg meg helt tom. Men nå er det bare å holde ut en uke til, så blir alt bedre[:D] Ikke meninga å klage, men må bare få ut litt frustrasjon.. Det er ikke så lett å føle seg helt tom og ikke ha energi til noe...

Men da er det alltid hyggelig å komme inn hit å lese mange koselige historier...[:D] Ikke vært så mye her inne i det siste, men jeg lover å komme sterkere tilbake når alt er i boks i den nye leiligheten[:D]

Ha en god dag alle sammen[;)]

Så gøy da at dere får den. Er ikke gøy å bo oppi andre så lenge.
Greit å ha sine egne ting rund seg.
Skulle ønske jeg vist når vi kan overta hust. [&o]
Håper det blir til sommerne sånn at vi kan ta hele huset inni og vær inne i løpet av ferien.

Det er det [:D] Skal bli deilig å flytte inn i helt ny leilighet, slipper å pusse opp[:D]da vi kjøpte den sa det at overtakelsen var i jan/feb, men med sånne byggeprosjekter så vet man jo aldri hvor store forsinkelser det blir.. Så vi ble veldig glade da de faktisk ikke ble forsinka i det hele tatt[:D] så nå krysser jeg fingrene for at sjefen gir meg noen dagers permisjon til flytting, så kommer vi raskere i hus[;)]

Får håpe dere snart får en dato som dere overtar huset da[:)]

Er det helt nytt???
Så gikk det så fort??
Vi begynte å planlegge huset vår i februar i fjord og håpet å vær inne i februar i år.
Men her er bare så vitt støtte mur oppe. (kommunen var å stoppet hele driten)
Fikk begynne igjen i går.

Så kjipt at de stoppe alt da, skjnner meg ikke på kommunen noen ganger.. De gjør så mye rart.. Får håpe det går fort fremover nå da...
Ja leiligheten vår er helt ny[:D] det gikk ganske fort når de først kom i geng gitt, kom i feridg hus da, så plutselig en dag stod det noen leiligheter der[:D] får bare håpe det ikke er mye tull med leilighetene når vi flytter inn, har ikke sett den en gang jeg [:)] hihi, så jeg er spent.. Bare fått sett prospektet.. Samboeren har vært på visning der, men de gangene det har vært har jeg jobba, så jeg har ikke fått sett.. Men nå har jeg holdt ut over en mnd, så da klarer jeg en uke til [;)] men jeg gleder meg i hvertfall!![:D]

ORIGINAL: Becca

LISA: er du fra Lier?? det er jeg oxo egentli...hvor hen da??

Fra Tranby... men bodd i Drammen de siste 3 årene.. Men nå er jeg på vei tilbake til Lier, like ved Nøste.

Nei og nei...jeg har oxo bodd på Tranby:) Bodd på Lskogen di siste årene før jeg flyttet til Tranby:)

Skjønner deg godt at det blir slitsomt å bo hos familien. Gjorde det en gang i 14 dager.. nok til å bli sprø, selv om man er kjempe takknemlig. Man trenger ro og fred og et privatliv når man er blitt voksen!! En uke til det klarer du fint!!

ORIGINAL: Monicus

Skjønner deg godt at det blir slitsomt å bo hos familien. Gjorde det en gang i 14 dager.. nok til å bli sprø, selv om man er kjempe takknemlig. Man trenger ro og fred og et privatliv når man er blitt voksen!! En uke til det klarer du fint!!

Ja det skal jeg klare [:D] får ha nedtelling, så går det fortere [:)] 7 dager igjen[;)]

Back
Topp