Gleder meg!

LilleMy86

Elsker forumet
På denne tiden om akkurat 3 mnd ligger jeg forhåpentligvis å koser med en helt fersk liten lillebror..:) Er helt uvirkelig å tenke på. Det er også 3 mnd til storebror sin verden blir snudd opp ned, og han ikke lenger er den eneste som får vår oppmerksomhet, det gleder jeg meg ikke til :(
Er jammen meg en berg og dalbane dette, hadde ikke trodd jeg skulle være så bekymret for hvordan storebror skule takle dette, men tenker nesten mer på det enn på det å få en ny baby i hus :/
Flere som har det sånn? :)

i morgen er det 12 uker til lille jenta vår kommer (i følge termin, seff stor usikkerhet rundt nøyaktig) og gleder oss masse til det skjer! men hvordan livet vårt blir? det er det mye spm rundt, vi har begge ingen barn fra før av! jeg engster meg mest for å ikke ha alt klart til hu kommer, og stresser med å skaffe ting og tang og hele greia!

Jeg har akkurat samme tanker som deg! Jeg har også en gutt fra før han er 14 mnd, så jeg mener dette er en stor utfordring.. Jeg gleder meg å få lillebror, men samtidig gruer meg litt og, vet ikke hvordan hverdagen blir :(

Storebror født 08.06.12 ❤
Lillebror venter vi på 06.11.13❤

Back
Topp