Gleder meg

lalita

Gift med forumet
Oktobermirakler 2013
Så fælt til å få mitt første barn!! :) Har begynt å vaske unna klær og sengetøy. Vasker dere selve dyna og puta også? Hva med sprinkelbeskytteren?
Vært på Ikea nå og handlet ferdig seng og madrass. Nå tror jeg alt er i hus gitt. Jeg er så spent!!

Hehe, føler jeg er i gang med redebygginga selv. Jo mer og sterkere lillegutt sparker, jo mer gleder jeg meg. 11 uker igjen. Det er ikke lenge altså. Utsetter vaskinga litt jeg da, til etter flyttinga. Men etter det er det vel redebygging for alle penga.

Her vaskes det som vaskes kan ;) Men har ikke gjort noe særlig ennå... :P Merker ganske stor forskjell på når redebyggingen begynte med nr 1, så 2 og nå 3... Heheh.... Ting kan visst utsettes lenger for hvert barn :P Men så har vi jo det meste (en eller annen plass ;))

Men jeg gleder meg UTROLIG masse til å få hilse på lille guttebabyen vår!! Gleder meg til å kose, amme, trille, vise han fram... Alt :D

uff... kjenner at jeg har drøyd ting litt lenge... men gleder meg vilt likevel! Gikk litt opp for meg forrige uke da det hang en rekke med små rosa pysjer blant veslegutts blå :) Kjenner jeg gleder meg masse til å holde henne i armene mine... vår lille solstråle :)

Gleder meg såååå masse selv til og få vårt første barn <3 Har det meste på plass, noen småting igjen som stelleprodukter/bleier og kurver til og ha det i på stellebordet :) Og vi skal sette opp en vegg bare, så når den er oppe og jeg får kjøpt kommode til klær og div skal jeg også begynne og vaske klær og sengetøy :D

Gleder meg masse :-) :-) Har begynt å vaske, og har det meste på plass nå :-)

Sent from my GT-P7500 using BV Forum mobile app

Gleder meg også! Er vårt første barn, så er spente begge to :) Bur i ein ganske liten leilighet, så er ikkje så mykje som er på plass enda, vil ikkje ha det i hus før det er nødvendig ;) Men gleder meg til å få på plass vugge, barnevogn og sånn :D

Pute får hun ikke før hun blir eldre, er ikke nødvendig heller ;) dyna er kjøpt ny så den føler jeg ikke behov for å vaske. Sprinkelbeskyttelsen har jeg hatt lagret i en eske i en bod, så den må en tur i maskina først :) det samme med et par vinterposer vi hadde sist (en min mamma har sydd, og en som er fra min pappa var liten :) ). Er koselig å tasse rundt og fikse til ting :)

Gleder meg masse jeg og ja. tenk at jeg skal få oppleve å bli mamma igjen, våget ikke håpe på det for 2 år siden. Har ikke begynt så mye med ordning her da, men det bli vel en dag. Satser på det meste vi trenger er i hus, bare å vaske og få en oversikt som gjenstår. Blir kos å pakke opp babytøyet igjen.

Kjenner jeg og gleder meg mer og mer nå når det nærmer seg. Og har så lyst å bare få gjort alt klart. Har fått det meste i hus, så nå gjenstår bare å begynne på barnerommet, vaske klær osv og sånne små ting

Back
Topp