GLEDER MEG!!!

HvitLin

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
I morgen skal jeg og mannen på kosetur til Norefjell Spa og Resort!! Gjett om det blir digg a!
Har bestilt med gravidspa på lørdagen JIPPPI!IIIIII!!!!!

Så har vi selvfølgelig klasset til med suite som har badekar på soverommet!! Der skal jeg bli en stund tenker jeg!

Veslefjes skal til mommo og moffa! Vi har kjøpt koffert (selv om de bor 25 min unna oss og har nøkkel :P ) så må vi jo pakke i den nye bamsetrillekofferten! Dette gleder han seg veldig til!

Jeg har pakket med meg hekletøy! Hekler ett nydelig teppe (superenkelt) i lilla alpaccaull og bøker og joggebukse! Dette blir digg!

Har dere noen planer for helgen?

ååååå du er heldig, det hørtes jo bare helt himmelsk ut :) NYYYYYT sier jeg bare og kos dere masse ;)

Åå.. så herlig! Nyt det :-) skulle ønske jeg hadde fått med samboeren min på noe sånt :-)

Åå.. så herlig! Nyt det :) skulle ønske jeg hadde fått med samboeren min på noe sånt :)

Ja der er vi ganske like heldigvis! Selv om det blir øl og fotball på han stort sett, så koser jeg meg med badekar og såpeserier på PC! Det fine er at vi kan snakke om alt og ingenting i flere timer! Det ser jeg frem til nå, da dagene våre har vært relativt hektiske! :)

ååå hørtes helt fantastisk ut, :) må kose deg masse
stas for gutten å ha egen koffert å få pakket tingene sine i da :) kjenner til den der ;)

har selv ikke noen store planer for helgen, håpe på fint vær, :p selv om det ser dårlig ut :(

Åhhh kos dere mye! hørtes helt amazing ut!!! :D vi skal på oul i morgen og bare kose oss hjemme i helga :)

Ååå, hørtes herlig!! Er så bra med sånne avbrekk med kjæresten innimellom :)

Ååååh,det hørtes helt fantastisk ut :-)

Back
Topp