Gleder meg:):):):)

ulfa

Glad i forumet
Juli13-jentene
På lørdag skal jeg til Trondheim sammen med min gravide besteveninne og kjærestene våre på en spenennde helg:) vi starter det hele med hver vår 3D time, før vi fortsetter med shopping:) middagen skal spises på graffi, der har de sykt god mat:) mennene skal på konsert og vi damene slår til med kino:) overnatting på Rica Nidelven med verdens beste frokost:) også skal vi på spa på søndagsmorgen:) har bestillt oss en time med gravid masasje:) jeg gleder meg så sykt mye:) skal bli verdens beste helg:) jeg klarer nesten ikke å vente:p

Herlighet så herligt det hørtes ut :) Misunner deg der ja :) tihi

Oi, snakk om drømmehelg! Koooos dere! :)

Det høres helt herlig ut! :-)
Forstår at du gleder deg masse! Rene luksushelgen! :-)
Kose dere masse. Håper uken går fort fram til lørdagen for deg! :-)

Det høres helt herlig ut! :-)
Forstår at du gleder deg masse! Rene luksushelgen! :-)
Kose dere masse. Håper uken går fort fram til lørdagen for deg! :-)
Er redd at i denne uken stopper tiden.. har ventet i flere måneder, og nå er det bare dager igjen:)

Å,guuud så deilig og fin og morsom den helga høres ut da!!! Herlig :-) Skjønner godt at du gleder deg til den!

Å heldiggris!! Graffi er snadder :-) Spis grillfest til du sprekker!! ;-)
Er det som er planen:p så mulig kinoen blir byttet ut med joggebukser og senga mens vi venter på våre kjære:p

Ååå, det hørtes veldig koselig ut! :)

Er det som er planen:p så mulig kinoen blir byttet ut med joggebukser og senga mens vi venter på våre kjære:p

Høres ut som en perfekt dag!!
Nesten så det frister og fly opp til Trondheim bare for den deilige frokosten på Nidelven og grillfest på Graffi ;)

ååååååååååååååh!!!!!

Det virket så sinnsykt koselig! jeg vil også :(
Kos dere masse for meg og :)

Så deilig!!! :)
Kos dere masse!!

Back
Topp