Gleder meg

Skravlebøtta

Forumet er livet
jentene i juni13
Til apoteket åpner. Angrer på jeg ikke kjøpte den store flaska med solvipect.
Jeg hoster så jeg blir gal. Bruker enda lenger tid enn vanlig på å sovne,og når jeg først våkner får jeg ikke sove igjen fordi jeg hoster så fælt. Foreløpig er det slimhoste og da har det en funksjon hvertfall. Men tror jeg må spørre legen om jeg kan ta én liten dose med cosylan så jeg får sove om natta.
Hoster så jeg får vondt i ribbeina :confused:

Uff det er absolutt ikke noe morro med hoste, og enda værre når en eer gravid, da synes jeg det blir så vondt i magen.. Håper du snart er bedre!

Hvis jeg hoster veldig om kvelden/natta føler jeg at det hjelper litt å drikke et glass iskald appelsinjuice. Føler at det lindrer kløe i halsen :) Ellers sover jeg ofte med blå fisherman i munnen.

Huff, ikke godt med hoste, spesiellt ikke når en er gravid nei. Håper det blir bedre snart!!!

Det håper jeg også.. begynte forrige helg og så var det bedre en stund så det ikke var hosten som var skyld i dårlig søvn hvertfall.
Men i natt tok det seg virkelig opp igjen :confused:
Hvorfor må apoteket åpne kl.17.. sukk

Søndagsåpent apotek? Heldig! Jeg skulle være så flink og klare meg uten hostesaft, så her sitter jeg som en tosk og hoster.. har ikke sovet mange timene i natt, og halsen er helt ødelagt av all hostinga..

Søndagsåpent apotek? Heldig! Jeg skulle være så flink og klare meg uten hostesaft, så her sitter jeg som en tosk og hoster.. har ikke sovet mange timene i natt, og halsen er helt ødelagt av all hostinga..

Jepp,er heldig der. Men fryktelig irriterende når apoteket har stengt på lørdag og du vet det er åpent på søndag,men ikke før om mange timer.
Skulle være flink og klare meg uten jeg også,men ga meg etter noen søvnløse netter og ømme ribbein ;)

Hvis jeg hoster veldig om kvelden/natta føler jeg at det hjelper litt å drikke et glass iskald appelsinjuice. Føler at det lindrer kløe i halsen :) Ellers sover jeg ofte med blå fisherman i munnen.

Har sånne grusomme hostedrops fra apoteket i nattbordskuffen,og putter et sånt i munnen av og til.
Men det hjelper bare litt :(

Back
Topp