Gleder meg

Shauri

Forumet er livet
VIP
Til min nydelige sønn ikke må ammes om natta mer... leggingen er jo bedre (men langt fra der jeg vil) men nå er jeg klar for å sove mer timer i strekk.

Kjenner følelsen.. ;) Men det blir stadig bedre, heldigvis =) Var jo så heldig å bare ha 1-2 amminger pr natt i høst, så jeg ble litt bortskjemt ;):p Nå har vi startet opp med grøt for fullt, og det har blitt gradvis bedre :D I dag fikk han grøt til kvelds, så nå er jeg spent..
Lykke til til deg og Daniel! :D Håper det går seg til snart!!

Ammer du fortsatt hver andre time på natta?:oops: Skjønner det er slitsomt og kjenner meg godt igjen. Emmeth har sovnet av seg selv i senga igjen for 4 kvelden på rad, men har våknet 2 ganger siden kl 21.00. Våknet for 20 min siden og da gikk jeg like gjerne og la meg for kvelden m han i senga, så da var det og amme han i søvn:rolleyes: Sover nå, så det er godt:) Håper du får en god natt:)

Ammer du fortsatt hver andre time på natta?:oops: Skjønner det er slitsomt og kjenner meg godt igjen. Emmeth har sovnet av seg selv i senga igjen for 4 kvelden på rad, men har våknet 2 ganger siden kl 21.00. Våknet for 20 min siden og da gikk jeg like gjerne og la meg for kvelden m han i senga, så da var det og amme han i søvn:rolleyes: Sover nå, så det er godt:) Håper du får en god natt:)
Ja er jevnt og trutt to timer imellom. Blir tullete i hodet av dette.

Jeg får bare veldig vondt av deg!!Får håpe det ikke det er lenge til han begynner å sove litt bedre!!

Jeg får bare veldig vondt av deg!!Får håpe det ikke det er lenge til han begynner å sove litt bedre!!
Takk, håper det samme. Nå ble det litt ekstra siden han tydeligvis har fått delta i forkjølelsen min (kanskje min feil som driver å kysser på han hele tiden selv om jeg er forkjøla), så håper på bedre netter når han er kvitt hosting og snue igjen.

Vi har også som regel amming hver 2.time hele natta, tross litt ordentlig mat på kvelden. Selve amminga gjør meg ikke så mye, men blir det skriking utover det så merker jeg at utholdenheta og tolmodigheta er ikkeeksisterende :(
Er også frustrerende når hun fikk kveldsmat kl 20 med gulrotmos og flaske, og så ei ny flaske kl 22.30, og enda hylskreik hun kl 00.30 da jeg ikke lempa ut puppen umiddelbart når hun rørte litt på seg :confused: Så da ble det amming 01, 03.30, 06 og 08.

Huff det er skikkelig tøft når de våkner sånn, Anette var akkurat sånn, jeg husker jeg jubla om vi fikk tre timmer sammenlagt søvn, da følte jeg meg faktisk uthvilt. Hun våkna så og si hver time i to mnd,

Synes det liksom blir mer og mer nattevåk jo eldre hun blir, er ikke det helt motsatt av hvordan det i teorien skal være? :p Da snuppa va nyfødt kunne hun sove i 5 timer i strekk, og det var sjeldent mer enn en mating hver natt. Mens nå er det jubel om hun sover mer enn 3 timer i slengen og spiser mindre enn 2 ganger på natta :eek: :p

Ja er jevnt og trutt to timer imellom. Blir tullete i hodet av dette.

Stakkars, får helt vondt av deg:( Det er utrolig slitsomt når de våkner sånn hele tia på natta! Er det pga han er forkjølet han våkner mye nå, tror du?

Tror det spiller en del inn ja. Han våkner til av hosting. Og da er det bare mamma som kan trøste.

Ja, mamma er som regel best ved sykdom:rolleyes: håper virkelig det går bedre i natt, er jo lov og håpe;)

Back
Topp