Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja er jevnt og trutt to timer imellom. Blir tullete i hodet av dette.Ammer du fortsatt hver andre time på natta?Skjønner det er slitsomt og kjenner meg godt igjen. Emmeth har sovnet av seg selv i senga igjen for 4 kvelden på rad, men har våknet 2 ganger siden kl 21.00. Våknet for 20 min siden og da gikk jeg like gjerne og la meg for kvelden m han i senga, så da var det og amme han i søvn
Sover nå, så det er godt
Håper du får en god natt
![]()
Ekstra lite søvn på meg i natt da det ser ut som om Daniel er forkjøla igjen. Blæ! Tror jeg har fem timer sammenlagt mellom kl 22 og nå...Ja er jevnt og trutt to timer imellom. Blir tullete i hodet av dette.
Takk, håper det samme. Nå ble det litt ekstra siden han tydeligvis har fått delta i forkjølelsen min (kanskje min feil som driver å kysser på han hele tiden selv om jeg er forkjøla), så håper på bedre netter når han er kvitt hosting og snue igjen.Jeg får bare veldig vondt av deg!!Får håpe det ikke det er lenge til han begynner å sove litt bedre!!
Ja er jevnt og trutt to timer imellom. Blir tullete i hodet av dette.
Tror det spiller en del inn ja. Han våkner til av hosting. Og da er det bare mamma som kan trøste.Stakkars, får helt vondt av degDet er utrolig slitsomt når de våkner sånn hele tia på natta! Er det pga han er forkjølet han våkner mye nå, tror du?
Tror det spiller en del inn ja. Han våkner til av hosting. Og da er det bare mamma som kan trøste.