Vi har kontor/oppbevaringsrom der babyen etterhvert skal få rom. Men, stresser ikke med å organisere så mye der enda, for den blir jo født i juni, og ligger inne med oss til sikkert juni 2014.
Forrige graviditet sto jo barnerommer klart før jeg hadde født. Koselig det altså, men da var det et rom som ikke var i bruk, nå bruker vi det, så da drøyer vi det nok til det nærmer seg at h*n skal bo der!
MEN, så interiør interessert som jeg er, begynner jeg nok å planlegge litt i hodet som ikke så lenge! Iallefall om vi skal vite kjønnet, så begynner nok mine små grå og arbeide!
Blir rart med to barnerom i hus!
Gleder meg!
Ellers har jeg også marsbarn, satser på jeg kan bruke endel, også kjøper jeg nok litt småtjafs når det nærmer seg, så får vi nok myye i gave!
Gleder meg veldig til å gå opp på loftet å finne fra babygym, kleskassene og begynne å se igjennom og vaske opp.
Blir kjekt!
Gleder meg nok mest til å få laget vugge, lagt i siljesengesett og slike småring. Gjøre huset klart for en liten tass!
OGSÅ, lengter jeg etter å fortelle storebror at han skal få lillebror/lillesøster! På lørdag sier vi det! (blir 12 uker på søndag)
Han sa i går: "Mamma, jeg ønsker jeg brannbil med julenissen, ønsker du deg baby?" hehehe, han har nok snappet opp litt her og der! Vanskelig å sjule noe slikt for en som snart blir 3 år! "Jeg ønsker meg kanskje en baby til sommeren jeg!" Jeg og gubben knakk helt sammen i latter, og ante ikke hva vi skulle si!
fantastisk!
VI har myyyye kjekt i vente!