gleder meg!,

Gizom

Gift med forumet
Juli13-jentene
VIP
gleder meg sånn til å pusle med babytøyet igjen. Til å re opp babysengen og gjøre ting i stand. Har dere babyrommet klart i hodet? vi er ennå ikkesikre på hvilket rom nykomlingen skal få.

Har så lyst å stupe inn iboden og finnefrembabytøy kassene, mendetervel tidlig ennå.... dessuten har jeg to mars barn så babytøyet der egner seg kanskje dårlig til sommer babyen?

Gleder meg også til å begynne på rommet, men må nok pusse opp to rom før det. Må flytte litt rundt på jentene, vil ha babyen nærmest rommet vårt ;-)

VI må bygge ut og lage til to/tri rom og flytte dem to mellomste jentene og oss selv... Håper det blir å begynne på nyåret :)

om alt går som vi håper.så står huset vårt klart i slutten av juni..så når den tid kommer så må nok jeg ha litt hjelp til div innredning..så klør jo i fingrene mine men får ikke gjort noe!! men skal bli deilig med HELT NYTT!! for oss og den lille! så gleder meg til å se hva den lille er så vi kan velge farger! men her må alt kjøpes ! så gleder meg!

vi var akkurat ferdig med å pusse opp gjesterommet vi da vi fant ut at vi skulle bli foreldre. Så da er det bare å begynne på runde 2 da vi bare har to soverom enda! Men det blir bare kos, jeg gleder meg så det kiler i magen til å begynne!

Vi har kontor/oppbevaringsrom der babyen etterhvert skal få rom. Men, stresser ikke med å organisere så mye der enda, for den blir jo født i juni, og ligger inne med oss til sikkert juni 2014. :)
Forrige graviditet sto jo barnerommer klart før jeg hadde født. Koselig det altså, men da var det et rom som ikke var i bruk, nå bruker vi det, så da drøyer vi det nok til det nærmer seg at h*n skal bo der! :)
MEN, så interiør interessert som jeg er, begynner jeg nok å planlegge litt i hodet som ikke så lenge! Iallefall om vi skal vite kjønnet, så begynner nok mine små grå og arbeide! :) Blir rart med to barnerom i hus! :D Gleder meg! :)

Ellers har jeg også marsbarn, satser på jeg kan bruke endel, også kjøper jeg nok litt småtjafs når det nærmer seg, så får vi nok myye i gave!

Gleder meg veldig til å gå opp på loftet å finne fra babygym, kleskassene og begynne å se igjennom og vaske opp. :) Blir kjekt!

Gleder meg nok mest til å få laget vugge, lagt i siljesengesett og slike småring. Gjøre huset klart for en liten tass!
OGSÅ, lengter jeg etter å fortelle storebror at han skal få lillebror/lillesøster! På lørdag sier vi det! (blir 12 uker på søndag)

Han sa i går: "Mamma, jeg ønsker jeg brannbil med julenissen, ønsker du deg baby?" hehehe, han har nok snappet opp litt her og der! Vanskelig å sjule noe slikt for en som snart blir 3 år! "Jeg ønsker meg kanskje en baby til sommeren jeg!" Jeg og gubben knakk helt sammen i latter, og ante ikke hva vi skulle si!
fantastisk!
VI har myyyye kjekt i vente! :D

Vi står på brinken til å selge leiligheten vi bor i nå, så jeg kjenner jeg er veeeeldig spent på hvor vi ender opp hen når vi må ut herfra :p Vi er rundt å kikker på hus, men har ikke funnet noe som passer oss enda. Tør ikke planlegge så mye enda før jeg vet hva jeg har å forholde meg til :p Men jeg gleder meg som bare det til å kunne gå i gang med innkjøp og gjennomgang av arvemasse osv. Har fått spørsmål fra mamma om vi ønsker å arve vogn eller om det er noe vi ønsker å kjøpe selv.. Hmmm.. Mange valg som må tas.. Greit å arve noe, men noe må man vel kunne unne seg spill nytt når arvingens ankomst nærmer seg?

Back
Topp