Gleder meg!!

LiveG

Forelsket i forumet
Sommerspirene 2025
Jeg gleder meg så utrolig mye til fødselen! Er så spent. Spent på hvordan den begynner, hvor lang tid det tar, spent på å se babyen min for første gang... Som kanskje forstått, så er jeg førstegangsfødende. Jeg aner ikke hvor vondt og smertefullt det blir. Så jeg ler vel litt av det innlegget her når jeg sitter der med rier og tror jeg skal dø. Men vil heller glede meg enn å fokusere på hvor vondt og smertefullt det blir. Er Det flere som gleder seg og er spente slik om meg? 

Jeg gleder meg kjempemasse!!
Har født før og er smertelig klar over hvor vondt det kan bli, men det er jo så spennende!
Du burde glede deg :)

Har født før, og bare gleder meg enda mer nå...:) fint du gleder deg. :). Tror det er en riktig holdning. Jeg lurte også veldig på hvordan det startet osv sist,men en ting er sikkert, jeg skjønte det når det skjedde.

jeg har liksom ikke gitt fødselen så veldig mye tanke, og hvertfall ikke smertene! Jeg og pappaen har bare snakka litt om hvilke smertelindring jeg ønsker/ikke ønsker, hvilke oppgaver han skal ha og slikt...babyen må jo ut, og jeg gruer meg egentlig ikke så tar det hele med knusende ro (tror jeg)...gleder meg bare til å få henne ut! 

Jeg gleder meg jeg også, selvom det ikke blir første gang, og forrige fødsel endte i ks pga stort barn og ingen fremgang :) jeg er veldig spent på om jeg kan forsøke vaginal fødsel denne gangen. Jeg gleder meg, selvom jeg også gruer meg, uansett hvordan dette barnet må komme seg ut :)

Jeg gleder meg også masse!! Hadde en veldig fin opplevelse forrige fødsel, og satser jo på at det går like bra nå! Eneste jeg håper på er at det starter av seg selv, så jeg slipper å bli satt igan to uker på overtid :p gleder meg til å hilse på lille jenta vår og gleder meg til å ikke være gravid mer! Ikke lang tid igjen nå, jenter :)

Du er ikke alene - jeg gleder meg også! Spent på hvordan/hvor det hele vil starte og ende. Hadde ikke akkurat en fin fødsel forrige gang men jeg velger å være optimistisk at det vil gå bra. Gleder meg bare til å få se babyen vår!!! 

Utålmodig 

Selv etter en forferdelig fødsel sist gleder jeg meg. velger å tenke at det går så mye kjappere denne gang. uansett, idet man får se barnet sitt for første gang er all smerte glemt:-)

Jeg gleder meg også - og dette er nr 2. Forrige gledet jeg meg også til fødselen, selv om jeg ikke visste hva jeg gikk til. Husker det var ei bekjent av meg som nesten ble litt fornærmet når jeg sa at jeg gledet meg og ikke gruet meg. Hun skulle ha nr 4 noen måneder før meg og gruet seg masse.

Jeg synes hele prosessen er så spennende, og så uforutsigbar. Det er så rart å ikke vite når det starter, hvor lenge det varer, eller hvordan det blir. Selv om jeg hadde favorittstillinger under åpningsfasen den første gangen betyr det jo ikke nødvendigvis at jeg finner de samme stillingene denne gangen.

Gullis! skrev:
Selv etter en forferdelig fødsel sist gleder jeg meg. velger å tenke at det går så mye kjappere denne gang. uansett, idet man får se barnet sitt for første gang er all smerte glemt:-)

Veldig sant det der- at når man endelig får barnet, da er det bare det mest fantastiske øyeblikket som finnes, og all smerte er glemt. Jeg måtte sy ganske mye sist og blødde en del rett etter fødselen, men jeg merket ingen ting av det, siden lillegutt lå der på brystet mitt og titta på meg med store øyne. Åååh...! Nå gleder jeg meg også :)

Er selv førstegangsfødende og både gleder og gruer meg, men gleder meg mest så klart :-) Er også utrolig mye spent på hvordan det blir, sitter med masse tanker om fødselen selv om jeg ikke helt tør å tenke alt for mye på det. Prøver å ta det som det som det kommer og er på en måte forbredt på det værste men håper på det beste selfølgelig :-) Er fire uker igjen til termin nå som er 07.09 og klarer nesten ikke å vente lenger, gleder meg sååååå mye til vi får møte jenta vår <3

Det er første gang for meg også. Litt skummelt å ikke ha peiling hva man går til, men også utrolig spennende! Gleder meg vanvittig til å endelig få møte dette lille nurket som romsterer i magen min. Er ikke til å unngå at det er tanker rundt fødselen som opptar meg mest for tiden. Bare en måned til termin, 8/9. Og så må jeg si at det skal bli deilig å bli herre over egen kropp igjen. Det merkes godt at man er sjåfør for en liten medpassasjer som begynner å bli stor nå.

Back
Topp