Gleder meg

Baby4us

Elsker forumet
Til det blir enda flere her, og trådene bare strømmer på.. Tenk når vi skal vise frem magebildene våre under veis, og tilslutt kommer fødetråden vår og alle fødselshistoriene... Jeg slutter aldri å bli fasinert og rørt av fødselshistorier. Det er et like stort mirakel hver gang.. Hver fødsel er helt unik:-) Og jeg tror kvinner snakker seg ut av "traumet" ved å gjenta historien til alle som vil høre den.. Det er fantastiske mekanismer som settes i sving! Kvinnekroppen er jammen en fantastisk innretning:-) Spennende å høre om deres forventninger, tanker rundt all verdens temaer, men kanskje spesielt rundt det å være gravid, det å få barn, bli foreldre... For min del håper og tror jeg at tiden frem til februar går fort, sånn at vi endelig får møte det nye familiemedlemmet vårt, og virkelig kan bli kjent ned han/henne alle sammen. Allerede mitt lille dilemma, jeg kaller nemlig mageboeren for "han", da jeg føler at det er enklest.. Så inntil jeg vet bedre, så tror jeg at jeg kaller ham for "han" jeg.. Dette var mange tanker i hodet på en gang:-) Ha en fortsatt fin kveld!

åååh.. vi har en så flott tid å se framimot!!! Jeg har en indre glede, hver time, hvert minutt.. skal nyte svangerskapet til det hele og fulle!!! Men gleder meg mest til de 12 ukene blir passert og det e strake veien mot den voksende magen, sparkene, ultralydene og alt som henger med. Dette er bare helt fantastisk:D
Og tenkt nå, disse små spirene våres som skal vokse seg stor å sterk. Nei, har ikke ord. tenk at det faktisk går ann, hvor fantastisk kroppene våres er!!!

HURRA HURRA HURRA TIL ALLE OSS SOM ER BLITT GRAVIDE OG LA ALLE SPIRENE VÅRES SITTE I HELE 9 MND:D

Så søte dere er..ble litt rørt av å lese. Og veldig enige med dere emoticon  Vi er utrolig heldige.

Back
Topp