Gleder meg...

lykke88

Forelsket i forumet
til hver kveld kl 00.00 for å se hva som skjer med embryoet! Er så spennende å følge med på alt det fantastiske! :) emoticon

Lett å skjønne jeg er førstegangsgravid!emoticon

hihi..spemmende å følge med da!!
Gjorde det sist svangerskap jeg og..Er en utrolig reise :)

Gøy å følge med, synes det nå andre gangen og!!

Hvor ser du det?

MammaNinni skrev:
Hvor ser du det?

Det ser du på min side, dette står hos meg i dagemoticon

VIKTIG MILEPÆL! I dag lukkes nevralrøret. All grunn til å feire! Inni der vil hele barnets sentralnervesystem, deriblant hjernen, dannes og det er allerede nå beskyttet.

Håper du finner ut av det!! :)

Ja er en fantastisk følelse å tenke på egentlig, jeg og mannen lå å snakka på det i går.. Hvor fantastisk alt faktisk er! Å så heldig vi er som kvinner som får muligheten til å oppleve dette, att et liv kan vokse inni oss!! emoticon

Jeg har lastet ned babyverdens app til iphonen og der står det hva som skjer med babyen hver dag og litt om uka for både foreldrene og barnet :-)

jeg følger med hver dag jeg også, selv om det er andre gangen min ;)
finnes ikke app til HTC babyverden?

He he, ja sånn var jeg også første gangen. Vent til du får den boka fra legen, der er det tegnet bilde av bebisen fram til uke 12, og etter det er det foten som er tegnet. Så kan du fargelegge for hver uke for å se hvor stor foten er. Det verste var da jeg var på ultralyd og ble satt fram tre dager, og måtte vente med å farge foten tre dager lenger!

Hehe! :) Gleder meg allerede.. :) Ekstra artigt å følge med! ;)

Vi er heldige jenter! emoticon

Første gangen var jeg nok "verre" enn jeg er denne gangen, men jeg er nok ganske ille nå også emoticon Følger med hver dag og leser i den boka jeg fikk av legen sist gang, pluss en STOR bok om svangerskap. Men jeg merker stor forskjell på at jeg ikke har så mye tid til å bare sitte å tenke og drømme om babyen, nå må jeg jo ta meg av Oda hele dagen emoticon Var nesten lettere å få tid til å tenke når jeg jobbet...

Back
Topp