• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Gleder meg...

Destiny85

Forumet er livet
Til å få en sånn liten klump i hus igjen[:)]

Husker det som det var i går jeg, vi fikk beskjed om at vi endelig skulle få reise hjem fra barsel (var innlagt i 8 dager tilsammen pga svangerskapsforgiftning og igangsetting). Jeg tok av sengsett og ryddet rommet vårt så nestemann kom fort inn. Men jordmor som skulle stå for samtalen var treeeeg! Vi ventet og ventet, hun kom til slutt og vi fikk pratet litt. Når vi skulle ut så regnet det sidelengs og vi svingte innom en Big bite på veien. Baguetten var rå og vi endte opp med mageknip[8D]

Nå er hun 2 1/2 år og stor jente! Har nok ikke gått opp for meg før nå at hun ikke er mammas lille baby lenger..

Det er ganske magisk å få nr. 2 med hjem. Om du synes Amalie er blitt stor nå, bare vent til du får lillegutt! Utrolig hvor førstemann voksen den dagen!!

Og vi gleder oss til å få se bilder av neste lille vidunder [:)]

Ja, nå går det fort til du har enda en sånn liten klump! [:)][:)]

Og sier som Perlemor, bare vent til du skal skifte bleie på Amalie etter å ha skifta på lillebror på sykehuset noen dager. Amalie-rumpa kommer til å være brutalt stor, haha!

Back
Topp