Gleder meg

JanneJenta78

Forumet er livet
til jeg kan begynne å trene magemusklene! Jeg har aldri hatt noe særlig magemuskler å skryte av, men er så lei av den slappe magen nå..er som en bilring uten fyll [:'(] Men det skal bli orden på det når jeg kan begynne å trene..og trille turer (håper kulda gir seg snart!)

magen min er nesten flat igjen, men du verden så slapp[8|] tror jeg skal begynne å ta situps slik at den blir litt fastere[:)] er ute å triller nesten hver dag om været tillater det, men magen blir jo ikke fast av det da[&:]

Magen min er også normal igjen nå, men er dessverre litt slapp, kjenner musklene ligger laaaangt inni der[:D] Men de skal jeg nok få henta frem igjen[;)]

Synd vi er spredt over hele landet, hvis ikke kunne vi hatt "husmortrim" sammen [;)] Kanskje vi får koble oss opp til en webcam-session og ta litt Jaquesson-aerobic

Har masse muskler å hente frem igjen jeg.
Gleder meg så fælt, å hadde håpet å begynne om en uke eller to.
Men trillet tur i går og prøvde å stramme musklene litt ekstra mens jeg gikk.
Fikk sinnsykt vondt i bekkenet og har det ennå.
Blir nk en stund til jeg får trent ordentlig ja

Enig med dere.. Gleder meg til jeg kan begynne å trene magemuskler igjen.. Har fremdeles mage, selv om den skrumper bittttte litt for hver dag (håper jeg nå)..  Kjennes ut som om den er fyllt med gele.. Leste et sted at man burde vente ca. 12 uker etter fødsel før man begynner med det fordi at magemusklene må ha tid til å gro sammen igjen ???

Back
Topp