gleder meg....

Mokkenikke

Elsker forumet
Har stikking i puppene, mens murring, vondt i ryggen, trøtt og kvalm inni mellom..
Men tro det eller ei, jeg gleder meg masse masse til kvalmen kommer for fult!!
Da vet jeg at alt er fint med spiren, og alt er som det skal[:)]

Når jeg hadde SA i des var jeg sååå glad for at jeg ikke var kvalm, og når jeg egentlig var 10 uker på vei fant jeg ut at spiren hadde dødd i uke 5, men kopper min hadde ikke reaget på det før i uke 10..
Så etter det lovet jeg meg selv at neste gang skal jeg elske alle de "dumme" symptomene man får i  begynnelsen[:D]

Så husk på det jenter hvis dere etter hvert sitter med hode mer ned i do enn utav [:D]

Det skal jeg tenke på... Men trøttheten min er såååå plagsom, er liksom ikke noen god grunn til å ikke være på jobb, men fikset ikke å være der i dag[:@]

hehe.. hadde nesten ikke symptomer når jeg var gravid i oktober heller... Så nå klemmer jeg på puppa minst 100 ganger om dagen for å konstantere at de fremdeles er ømme!! haha... Så JA jeg og gleder meg til alle symptomer kommer[8D]

Begynner å lure på om det bare er jeg som ikke er kvalm eller har ømme pupper[&o] Burde jeg være bekymret?

Nei, mange som ikke har noen særlige symptomer så tidlig, snuppa!!! [:)][:)] Husk at vi fremdeles er tidlig i svangerskapet - mange måneder igjen vondtene kan komme[8D]

Skal sies at jeg var innom mange følelser på kort tid i går[8D] Sinne, etterfulgt av gråt, som igjen ble etterfulgt av latter...
Så det er hvertfall NOE som er normalt[:D]

ORIGINAL: Frøken S

Skal sies at jeg var innom mange følelser på kort tid i går[8D] Sinne, etterfulgt av gråt, som igjen ble etterfulgt av latter...

hehe ja se der[;)] alt er nok i skjønneste orden vettu! Kjenner ikke så mye til disse hormonene ennå jeg..[8D]

ORIGINAL: tone86

ORIGINAL: Frøken S

hehe ja se der[;)] alt er nok i skjønneste orden vettu! Kjenner ikke så mye til disse hormonene ennå jeg..[8D]

Håper det er det hvertfall[:D]
Dette er egentlig veldig gøy[:D][:D]

Alt er nok fint[:)]
det er bare en veldig skjelden gang jeg er kvalm foreløbig, kjenner det egentlig mest i puppene, de stikker..
Bare vent det kommer etter hver[:D]

Back
Topp